Grenar för åsnor ?

• Övr. Grenar
  • Trådstartare Trådstartare tjiir
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 10
  • Visningar Visningar 1 860
Status
Stängd för vidare inlägg.
T

tjiir

Vart kan man tävla bruksridning och shettis agillyti? Tror ni att åsnor kan få starta där?
Vart kan jag få information om grenarna?
Tacksam för svar :)

Sv: Grenar för åsnor ?

Dom som rider Pleasure är väl åsnor??:D

Har sett några mulor som tävlat i de, men inga åsnor :P

Jag har aldrig sett Åsna eller Mula tävla.

Kan du inte lägga in en bild på dej å din åsna??

i en gammal minhästtidning var det bilder från en åsnetävling här i sverige! hoppning å dressyr höll de på med.. tror tidningen kom ut 1996 så informationen där är nog inte så aktuell..
bruksridning är det väl Jordbruksverketsungdomssförbund som håller i? eller är jag helt fel?

iaf brukar de ha bruksridningstävlingar på 4H gårdar, du kan ju kanske mejla någon 4h gård i närheten? de brukar veta :D

Jo, de kan jag göra men jag vet inte hur man gör (bilden asså):confused: :D

De är nog åsneföreningens tävlingar. dom hålls en gång om året. Fast dom brukar vara rätt långt ner. Typ i Göteborg (Jag bor i Mora) så det blir så långt att åka.Men dom har i alllafall galopp, körning, ridning och lite sånna klasser. Har varit med en gång :D

Hur har ni gjort för att l'gga upp profilbilden?
Det funkar inte åt mej :confused:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Dressyr Nu är jag och hästen anmälda till vår alldeles första tävling tillsammans! Hästen har aldrig tävlat och jag har inte tävlat sen 2007! I...
Svar
7
· Visningar
971
Senast: fio
·
Övr. Barn Jag behöver era råd inför en förestående separation och flytt. Funderar kring vilken boendeyta som är rimlig att tänka sig som singel...
Svar
19
· Visningar
1 089
Senast: tomte
·
Övr. Katt Har lite beslutsångest gällande hur jag ska göra. Har en 14-årlig katt som sover hela dagarna, vilket inte är så konstigt med tanke på...
Svar
1
· Visningar
509
Senast: Sassy
·
Avel Halloj! Jag har ett 17-årigt sto som är dräktig och kommer föla någon gång i maj. Är så taggad då detta kommer bli mitt första föl...
Svar
6
· Visningar
1 053
Senast: Freazer
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Eurovision 2025
  • Vad gör vi? Del CCXIII
  • Tandfen utan kontanter

Hund, Katt, Andra Djur