Grevagården 2006

• Körning
  • Trådstartare Trådstartare fluffagget
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 10
  • Visningar Visningar 1 067
F

fluffagget

denna kanske inte platsar under körning, men tänkte att det är ju här kallblod folket håller sig kasnke...=) vad vet jag?

iallafall.. är det någon här som ska till grevagården å kolla på hingstpremigeringarna föra ardenner och nordsvensk?

Anna

Sv: Grevagården 2006

Jag skall se om jag kan titta på araberna.Vore kul att titta på dom stora killarna med såklart.//bonny

Gärna! Men jag har inge koll på datumet och hittar inget nånstans.
Vet du?

Var ligger grevagården och finsn dt något "program" skulle vilja veta alla datum för de olika raserna, har grevagården någon hemsida, kostar inträde något , var bor man lämpligast?

hingstsugen skrev:
Var ligger grevagården
Det ligger mellan Skövde och Falköping.
hingstsugen skrev:
finsn dt något "program" skulle vilja veta alla datum för de olika raserna
Det finns på Svenska Hästavelsförbundet
hingstsugen skrev:
har grevagården någon hemsida
Vet ej
hingstsugen skrev:
kostar inträde något
Det är gratis.
hingstsugen skrev:
var bor man lämpligast?
Hotell i Skövde kanske?

Jag tänkte att jag skulle åka och titta på nordsvenskarna den 18:e. :)
Det skulle bara vara bra att hitta någon att samåka med först...

Jag ska dit i helgen, för att se tinkerhingstarna. Det var meningen att de skulle visas med den andra kallbloden som SH lovat men helt plötsligt blev de inlagda hos specialraserna åter igen.... :devil:

Liknande trådar

Ekonomi & Juridik Jag har ett ämne som jag gärna vill höra andras synpunkter kring då jag själv inte riktigt vet hur jag ska tänka, hittade ingen annan... 2
Svar
36
· Visningar
3 655
Senast: 13579vas
·
Relationer Alltså jag spricker! Jag träffade precis en kille som va sååå söt! Hade jag inte varit i en monogam relation hade jag definitivt velat... 2
Svar
35
· Visningar
3 206
Senast: Palermo
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Himlen är stjärnklar, det har blivit februari. Snart är det vår. Som så oändligt många gånger förut är det dags att släppa in hästarna... 2
Svar
24
· Visningar
3 021
Hundhälsa De flesta vet men om inte. Jag bor i norra Queensland i Australien. För 1.5 r sedan blev sambon och jag med hund. En "på pappret" 75%...
Svar
9
· Visningar
1 567
Senast: Jeps
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Vilken hundras?
  • Guldfasanerna
  • Bästa kloslipen?