Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Jag har testat Maxam allround med fish systemet. Att sätt i de tjockaste iläggen var rätt bökigt men det tjänjer sig nog med tiden. Det är lite svårt att få i dem sista biten. När jag testade sadlen med de tjockare inläggen-alltså "normal bomvidd" tyckte jag att sadlen satt åt för hårt vid manken. Jag tog ut iläggen så det blev "vid" då satt den bättre. Men sadlen ligger ju å andra sidan väldigt högt på hästen innan den är insutten´( står i bruksanvis.)
Jag ska också testa med de smalare "fishen". Maxamsadlen var också väldigt bekväm. Jag har inte syntetstigläder, utan kommer köra med nylonförstärkta läder. :smirk:
Hundträning
Jag funderar mycket just nu. Jag har bestämt att alltid ha 2 hundar. Jag har trivts med det men bestämt att inte skaffa mer pälsvård för...
Kropp & Själ Jag förstår vad du menar och säkerligen kan jag tänka mig att köttätare (hellre?) provar vegetariskt från en tillverkare de redan känner...