Griffin Richard Davidsson

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare Sweet
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 10
  • Visningar Visningar 1 025
S

Sweet

Den nya dressyrsadeln från Griffin, någon som har provat den?

Hur är den?
Ger den bra stöd för skänkeln?
Vad skiljer den mot den förra dressyren?

Sv: Griffin Richard Davidsson

Men hallå!

27 som läst tråden men inte en enda har något att säga om denna sadel?

Vi får väl se om någon vänlig själ vill stilla vår nyfikenhet! :D

Fortfarande nyfiken...

Någon som har något att säga om denna dressyrsadel???

Skillnaden är väl att knästöden är utbytbara igen på förra modellen satt dom på utsidan på den nya ny sitter dom på insidan med kardborre och du får med en normalstorlek och en större dressyrmodell som man kan byta mellan. En tjej i stallet har köpt den men jag har ju inte sett dom andra så det är svårt att jämföra den med dom äldre modellerna.

Är också nyfiken på den här sadeln.. Vad tycker din kompis om sadeln? verkar den bra?

Hon är nöjd än så länge hon har haft den sen i sommras det enda som har varit probelm är dressyrknästöden som är gjorda åt samma håll dom har skickat nya 2 ggr så nu har hon tre uppsättningar med vänster eller om det var högerknästöd. Det måste ha blivit något tok från fabriken!

Hjälper till och puttar upp, har också en fundering på denna sadel...

Är det ingen som vet nått mer om denna sadel.. :confused: nyfiken som tusan.... ;)

//Johanna

Liknande trådar

Utrustning Jag behöver ett par nya ridbyxor men har inte längre någon koll på vad som är bra märken eller vilken typ som är bäst. Jag provade ett... 2 3
Svar
52
· Visningar
2 279
Senast: Silje
·
Utrustning Hej hej! Jag rider en ridtravare som fungerar superbra på hackamore men när han har ett bett (tredelat tränsbett) i munnen blir han... 2
Svar
33
· Visningar
1 204
Senast: sweep
·
Utrustning Har en dressyrsadel jag fick med hästen när jag köpte henne. Den sitter bra på henne men jag känner jag sitter som en banan och mina ben...
Svar
14
· Visningar
866
Senast: Lisen82
·
Utrustning Tjo, lurar på att införskaffa ett BoT täcke till iaf ena hästen. Hos förra ägarn så gick han typ ständigt med nättäcket. Va allmänt mer...
Svar
0
· Visningar
196
Senast: Shixle
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 31
  • Guldfasanerna
  • Akvarietråden V