Grimma under visning ?

urkella

Trådstartare
Ska troligtvis visa min åring (halvblod) till hösten, men undrar då vad för typ av grimma man skall ha. snyggast är det ju i en lädergrimma, men då hon har så litet å ädelt huvud så tag grimman så stor plats på henne och förstör helheten, iaf tycker jag det:crazy: . Men undrar om man får visa dom i repgrimma eller en show halter ?

Länkar en bild så ni ser hur hennes huvud ser ut.
http://www.pixbox.se/arkivet/synligt_1/03340000-03349999/640x480/3342481.jpg

Sv: Grimma under visning ?

bor du i närheten av skara/skövde som heter just skara/skövde hästsport och där finns det i flera storlekar.
eller kolla på internett.

Sv: Grimma under visning ?

Lädergrimma utan foder med mkt smala remmar hade jag valt. Repgrimma ger inte alls samma elegans och en slät lädergrimman är snygg utan att bli för prålig...

Liknande trådar

Avel Jag har ett 12-årigt halvblodssto som troligen inte kommer hålla för ridning och jag funderar nu på att ta ett föl på henne då hon rör... 4 5 6
Svar
119
· Visningar
12 071
Senast: Miaa
·
A
Utrustning Vilken grimma tycker du passar till min unghäst? Vill ha en liten nättare grimma då han har väldigt ädelt och litet huvud, i smidigt...
Svar
8
· Visningar
927
Senast: bigganl
·
E
Utrustning Ja, nu vill jag ha tips på snygga grimmor:bump: Gärna med smala remmar och svarta med vitt foder är något jag alltid önskat mig, men... 2 3
Svar
41
· Visningar
3 345
Senast: Myzan87
·
B
Hästvård Ja det finns en hel historia.. *långt* Hästen är en körhäst imp ungern, kraftig viktbärande modell född 1995. Han har gått på... 2
Svar
24
· Visningar
3 407
Senast: BeastieBabe
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Skrotvärde bil
  • Vad gör vi? Del CCXIII
  • Eurovision 2025

Hund, Katt, Andra Djur