JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
Grimmenhag nominerad till prestigefyllt pris
Bukefalos 30 år!
Moderator
Svensk politik 9
Samhälle Måste bara förtydliga mig själv lite eftersom jag ser att det jag skrev kan tolkas fel. Mitt "OM det hade varit så", syftade på "om...
Breaktown
2 minuter sedan
Autistic meltdown
Dagbok Fast det handlade ju inte alls om att det stör. Och på buke kan man ju låta bli att läsa det man inte vill läsa om. Men ja, i sociala...
Niyama
5 minuter sedan
Svar: 1 207
Visningar: 78 526
Dagbok
Helt knäckt
Svar: 112
Visningar: 7 991
Dagbok
Uppdateringstråd 33
Övr. Hund Var på öppen träning i dag och övade passivitet. Startade ju med att han var skyhög i energin :bag: men efter bara en sådär 10 min...
Luzzan
4 minuter sedan
Svar: 1 081
Visningar: 53 545
Hund
Barmarksdrag/canicross
Hundträning Ja, och cykelselen är ännu sämre så detta fick bli kompromissen. Och då fick jag ändå till mig att vi kunde köra drag från marken med...
Nordthor
Idag kl 16:15
Svar: 662
Visningar: 60 957
Hund
Födda-24
Avel Har tagit hem Hedda nu och vi provade en skogspromenad.
Skötte sig helt perfekt. Så cool o snäll.🥰
Hedwig
10 minuter sedan
Svar: 259
Visningar: 20 625
Avel
Årets bantningstråd
Foder & Strö Red ponnyn idag, har inte ridit henne på några månader, och det var lite kul för min sadel hamnade i framvikt och dressyrgjorden var för...
DarkInNight
Idag kl 17:36
Svar: 56
Visningar: 2 057
Vård
Dressyrsnackis 21
Dressyr De röda prinsessorna skötte sig utmärkt på utflykt till veterinären⭐️❤️ hur kunde jag tvivla på dem? 🤷🏼♀️ ingen fara i Novas mun, allt...
Ketrawzc
Idag kl 17:16
Svar: 756
Visningar: 52 053
Grenar