Bukefalos 28 år!

Grind som inte lockar andra att öppna...

FlipTheFrog

Trådstartare
För att kunna komma in m bilen till ridbanan behöver vi göra en öppning från vägen in till hagen. Vill inte ha vanliga grindhandtag, utan något som antingen inte syns så bra eller något som är svårt för någon annan att öppna - ifall någon tok skulle promenera förbi o få för sig att släppa ut hästarna...

Några idéer? (Utöver att helt enkelt knyta ihop de tre eltrådarna)
 
Kan du inte surra typ alutråd runt ett grindhandtag så att det blir ledande, så lär ingen vilja öppna utan att stänga av strömmen:devil:
 
Som sagt ta bort plasten så handtaget blir strömförbrukning. Använd sedan lösa hand
Tag för att öppna och stänga.
 

Liknande trådar

Anläggning Nu är det äntligen dags att börja fundera på renoveringen av stall hemma hos oss! Vi har alltså inget färdigt stall, utan det är gamla...
2 3 4
Svar
60
· Visningar
7 720
Senast: Ajda
·
Hästhantering Hejsan. Känner att man ibland fastnar i tänket med att ingenting funkar och ingenting utvecklas och jag kan tycka att det är viktigt att...
Svar
1
· Visningar
1 338
Senast: WSLPZF
·
Hästmänniskan Gammal användare - nytt nick för att få helt utomstående åsikter på problemet, som inte grundar sig på inlägg jag skrivit tidigare...
2
Svar
38
· Visningar
11 460
Senast: QueenLilith
·
Hästhantering Jag har fyra ponnys, två valacker och två unghingstar. Hagar på ca 2h. Jag hade hoppats på att kunna ha alla tillsammans men det verkar...
Svar
7
· Visningar
2 170
Senast: Mli
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Bildtråden
  • Hur få stilla händer?
  • Stora shoppingtråden II

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp