Gröna/Blåa pricken

Fraise

Trådstartare
Som är längst till vänster i varje inlägg, brevid triangeln vad är den till för. Jag har inte kommit underfund med vad den betyder och varför den har olika färg i inläggen.
 
Sv: Gröna/Blåa pricken

Jag tror det är så här: grön - du syns som inloggad, röd - du har valt att inte synas. Jag testade nämligen och prickade i att inte synas och fick en röd prick.

Men vänta - skrev du blå prick :confused: Det har jag inte tänkt på, att pricken är blå ibland. Vild gissning - moderator kanske?
 
Senast ändrad av en moderator:
Sv: Gröna/Blåa pricken

Helt plötsligt i någon tråd var varenda prick blå, så det var nog en dålig gissning här ovanför :p
 
Sv: Gröna/Blåa pricken

Såhär har jag fattat det:

Grön prick = personen besöker forumet man själv är inne på just nu.
Blå prick = personen besöker INTE forumet man själv är inne på just nu.
Röd prick = personen är osynlig.

(jag vet dock inte om andra ser den röda pricken för jag har inte stött på någon röd prick alls förutom min egen, så kan det vara så att de som valt att vara osynliga själva ser en röd prick medan andra ser en blå?)
 
Senast ändrad:
Sv: Gröna/Blåa pricken

Det var intressant - jag ser en blå prick på dig, men en röd på mig - så du har säkert rätt. :D
 
Sv: Gröna/Blåa pricken

Grön - inloggad aktiv
Röd - inloggad aktiv osynlig, ser blågrå ut för alla utom dig och admin (moderatorer?)
Blågrå - ej inloggad aktiv
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Det här kommer bli ett väldigt långt inlägg :angel: :p Jag är 31 år, har aldrig varit gravid, och började i vintras (december) få...
2
Svar
21
· Visningar
3 153
Senast: __sofia__
·
Tjatter Eftersom allmänna påtryckningar gjort sig hörda, efterlysningstråd startats och anmälningar har börjat ramla in redan innan tråden...
89 90 91
Svar
1 817
· Visningar
67 810
Senast: Jeps
·
Hundavel & Ras Hejsan! Jag går i tankarna om att köpa hund men får inte ordning på mina tankar om vad jag vill ha riktigt. Kan ni hjälpa mig bolla...
2 3 4
Svar
68
· Visningar
10 101
Senast: inverterad
·
Anläggning Jag har sedan tidigare skapat olika ”inlägg” om mitt stall, nu undrar jag en gång för alla vad ni tycker om mitt nuvarande stall. Jag är...
Svar
19
· Visningar
1 785
Senast: Diabetikern
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Köpa hus
  • Vad gör vi? Del CXCVI
  • Konstiga saker på Wish

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp