GRÖNA-tråden!

Sv: GRÖNA-tråden!

Constance och Tinuri:

Tackar! *stolt hemmafixare* :)
ja, det är ett spö i.. man kan också skymta min gröna lilla kudde som jag sydde fast ett sånt där isolerande sittunderlägg på så att man sitter varmt och gott.. :idea: Sen tänkte jag skaffa gröna lindor och grönt fleectäcke till när vi ska börja träna lite hårdare.. min lilla plutt och jag.:love:

CIMG0439.jpg
[/QUOTE]

Jag är kär!:love: vart har du köpt det? :laugh:

Har lite grönt trots att jag inte är ett stort fan av grönt..

gul/grön rutigt
12777922.jpg

grönt på förbygeln, samma schabrak
12777924.jpg

gröna lindor + schabrak
14746482.jpg

olivgröntschabrak
5806509.jpg

gröna benlindor(lite dålig bild)
23780250.jpg

pannband nosgrimma gul/grön/röd
20316348.jpg

bättre bild på färgerna
19901764.jpg

Har mer grönt men inga bilder på det..

Senast ändrad:

Färgerna kommer inte fram riktigt, men olivgrönt schabrak+lindor.

DSC_0481.jpg

Lottan+18%C3%A5r+013.jpg

Paden - lite grön är den faktiskt! :D

DSCN0029.jpg

Lite comeback i tråden - tränset + hacket.

Lottan+18%C3%A5r+031.jpg

Olivgrön grimma

Fler bilder kommer efterhand som de gröna fastnar på kameralinsen i vardagen :D

Knapplån

Som jag skrev tidigare: Grönare ska vi bli!

Dock så har min häst inte riktigt förstått att man ska stå still utan vill hemskt gärna följa efter en så man får vara snabb med kameran!
(Jag är glad att han går efter mig och inte tar tillfället i akt o traskar iväg åt andra hållet i alla fall:p)

KL

Conny-täcket och gjorden :D

Hmm.. Jag har ovanligt många täcken för att vara en som aldrig använder några. 3-4 olika gröna fleecetäcken har jag nog!

Repris på schabraket (vagnen ska målas så HÄR till sommaren! Sedan ska jag även fixa nya, gröna kuddar till sitsen och grön däckelgjord :D)

Benlindor (bilden gör inte färgen rättvisa, HÄR ser man ev. bättre)

Kan lika gärna slänga in repgrimman igen.

Vad för grön nyans skulle passa till en skimmel ponny av kallblodstyp? Kan tyvärr inte få fram någon bild :/

Senast ändrad av en moderator:

olivgrönt! :d

jag har också en fråga, vet nån vart man kan hitta ett dressyrschabrak i OLIVGRÖNT? pm:a mej isf!

Här kommer mitt gröna bidrag :)

Schabrak och luva från Coperfield och benskydden från BR. Schabraket är lite mer som skydden i färgen egentligen :)

Liknande trådar

Utrustning Hej! Jag har nu ridit på ridskola i ett år och tycker verkligen att det är helt fantastiskt. Jag känner att jag börjar få en djupare...
Svar
9
· Visningar
688
Senast: cowgirl81
·
  • Låst
Anläggning https://www.aftonbladet.se/sportbladet/a/pPv7B6/skracklarm-fran-djursholms-ridskola-hastar-plagas Halta hästar som tvingas gå lektioner... 19 20 21
Svar
409
· Visningar
23 682
Senast: Cambrie
·
Träning Jag kunde inte hitta någon tråd med bara bettlös ridning/körning/hantering. Så jag startar en! :laugh: Tanken med tråden är att den kan...
Svar
1
· Visningar
613
Senast: Lavinia
·
Anläggning Vi har möjlighet att ha öppna ”luckor” mot stallgången i fronten på hästarnas boxar. Min häst är extremt pillig så hon har tidigare... 2 3
Svar
52
· Visningar
4 442
Senast: Tualma
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka