Grönsakssvarv - hiss eller diss?

• Äldre
  • Trådstartare Trådstartare SaraXX
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 4
  • Visningar Visningar 1 016

SaraXX

Trådstartare
Någon som har en? Är det bra? Hur avancerad ska den vara för att funka?
Vi har normalt inte pasta, möjligen sjögräsnudlar, och jag är lite sugen på att testa en grönsakssvarv men är lite pank för tillfället så jag vill inte köpa en och upptäcka att det är helt värdelöst :p

Har en och den funkar jättebra! :up:
Använder den faktiskt mindre till spagetti numera och mer till tunt hyvlade rotsaker som ex. sötpotatis som blir klart fantastiskt snabbt i ugn. Kål blir också underbart tunn med hyveltillbehöret.

Jag har också en och tycker den är väldigt rolig. :) Har mest använt den till zucchinispaghetti, men hyveln är också bra. Till viss del kan jag väl tycka att den är mer rolig än nödvändig :p men jag gillar den.

Liknande trådar

Mat Jag äter vanligtvis bara ett (knäcke)bröd med valfritt pålägg och ett glas vatten. Världens tråkigaste frukost, och inte speciellt... 2 3 4
Svar
72
· Visningar
3 449
Kropp & Själ Jag vill gärna ha tips på torrschampo till min kliiga, oljiga hårbotten. Jag vet inte varför det kliar, trott på torrhet men jag är nu...
Svar
9
· Visningar
558
Senast: Jahopp
·
Hemmet Mitt vardagsrum är trångt och omysigt. Min plan för att råda bot på detta har varit att slänga ut gamla, stora soffan och det stora...
Svar
17
· Visningar
770
Senast: MiaMia
·
Hemmet För 2 år sen köpte vi ny säng. Jag gjorde ordentlig research, vi var runt och provade olika sängar mm. Jag ville verkligen göra ett noga... 2 3
Svar
56
· Visningar
3 000

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka