Grönt Kort

F

froggy

Vart kan man kolla vart grönt kort kurser håller hus. Jag letar efter kurser i Dalarna. Jag har kollat på hemsidor på ridskolor, men det står inte på någon.

Sv: Grönt Kort

Eller så ringer du till intilliggande ridskolor och frågar om de vet av någon grönt kort kurs i närheten.

Ja, det är nog det bästa. Jag tror nog att så gott som alla ridklubbar har sådana här kurser med jämna mellanrum. Nu är ju visserligen tävlingssäsongen redan igång för fullt så kursen kanske inte går förrän framåt hösten/vintern/våren? Men det är säkert olika...

ta kontakt med ridklubbarna i området. du måste ju ändå vara medlem i en klubb för att få det gröna kortet.

Liknande trådar

Hästmänniskan Jag är så sugen på att ha egen häst igen, men skulle isf vilja ha en häst som mitt barn också kan rida på ibland. Barnet är knappt 120...
Svar
18
· Visningar
1 637
Senast: Roheryn
·
Hästmänniskan Hej! Jag är i processen att börja leta lite jobb inom hästnäringen, jobbar just nu på Ridskola. Men känner att det är dags för något...
Svar
2
· Visningar
502
Senast: Fiorano
·
Hästmänniskan Jag funderar på om det är dags att köpa häst. Innan jag börjar kolla annonser (och förälska mig i hästar jag inte har råd med) skulle... 2
Svar
33
· Visningar
3 480
Senast: Edla
·
Hästmänniskan Hejsan, jag funderar på att köpa min första egna häst. Ridit sen jag var 6år till år 2015 ca 19år. Både ridskola samt...
Svar
13
· Visningar
1 191
Senast: Ajda
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Vad gör vi? Del CCXIII
  • Ung kille
  • GVFÖ 2025

Hund, Katt, Andra Djur