Oxxx

Trådstartare
Funderar på att skaffa ett par nya ridbyxor med gubbveck.
Vad tycker ni om gubbveck, bra eller dåligt? fint eller fult?

Sv: Gubbveck?

jag tycker det är snyggt! med två snedställda fickor på sidorna.
Bekvämt är det ockå!

Håller med om att det är snyggt! Men har ju aldrig provat sånna, så jag vet inte om det är behagligt eller inte..

ser snyggt och välvårdat ut. Säskilt med fickor.

jag tycker det är jätteskönt iallafall. prova dig fram!

Jag tycker inte att det är fint men det är min åsikt. Jag kan hålla med om att det bekvämt i alla fall

Jag tycker det är det absolut snyggaste. Det ser välvårdat och stilrent ut.. Dessutom bekvämt som andra sagt.. Har själv två favoriter, ett par cavallo och ett par pikeur. Måste nog göra något bättre reklam för pikeur än cavallo. Min cavallo gick sönder andra veckan. kanske berodde på att jag är hur oförsiktig som helst med mina grejer men ändå.. :D

Okej, verkar som dom flesta tycker att gubbveck är bekvämt :D . Ska nog inhandla ett par sånna snarast.

Liknande trådar

Utrustning Jag behöver ett par nya ridbyxor men har inte längre någon koll på vad som är bra märken eller vilken typ som är bäst. Jag provade ett... 2 3
Svar
52
· Visningar
2 295
Senast: Silje
·
Utrustning Ni som har lite större storlekar på ridbyxor vart köper ni dem? Jag har kikat på hööks hemsida men hittade inte många ridbyxor där som...
Svar
7
· Visningar
570
Senast: Kristall10
·
Utrustning Tveksamt om det räknas till utrustning kanske, men jag undrar om man alltid måste blöta dem? Jag trodde (kanske i min enfald?) att nu...
Svar
12
· Visningar
766
Senast: fio
·
Utrustning Jag har aldrig ridit i något annat än klassiska säkerhetsstigbyglar med gummiband (jo, ett par plaststigbyglar av enklaste snitt utan... 2 3
Svar
49
· Visningar
3 196
Senast: Capybara
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka