Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Mycket väl utvalda strån ... placeras högst slumpmässigt?Sedan använder hon en mycket avancerad teknik för att förstärka sitt bo!
Det är nog bara vi som inte förstår!Mycket väl utvalda strån ... placeras högst slumpmässigt?
Buke är en aldrig sinande brunn av visdom!Det var en Guldfasan med som fråga (eller ja, svar) på Jeopardy precis, det var ingen av de tävlande som kunde men det gjorde jag tack vare denna tråden![]()
Buke är en aldrig sinande brunn av visdom!![]()
Vad var svaret? (eller frågan då.
)
Jag kunde också tack vare tråden.Det var en Guldfasan med som fråga (eller ja, svar) på Jeopardy precis, det var ingen av de tävlande som kunde men det gjorde jag tack vare denna tråden![]()
Det här är ju så himla roligt!Jag kunde också tack vare tråden.![]()
Det låter väl som en helt fantastisk idé! Just nu är ju marknaden rätt het med kläckningsägg av allehanda sorter... just sayin'.Herrejösses att jag inte hittat den här tråden innan, perfekt sträckläsning nu när jag är förkyld. Och bara lite väl farlig läsning med alla djur nu när vi inte längre bor i lgh utan hyr hus på landet.
Jag som bestämt hävdade att vi skulle bo in oss här minst 1 år o lärde känna hus, trädgård o hagmark innan jag började tigga hos vår hv om att få renovera upp det gamla hönshuset som står i utkanten av trädgården.![]()
Tror du att hennes ägg är fertila?Söta Dandelion har bestämt sig för att börja ruva. Jag kände mig som värsta skurken när jag tog hennes ägg idag!
Visa bifogad fil 166974
Jag vet faktiskt inte! Först trodde jag inte det, men efter lite snack med andra fasanägare visar det sig att de visst kan vara det.Tror du att hennes ägg är fertila?
Tänker på att de är egentligen syskon, men tydligen så gör det inget med lite inavel..?![]()