Guldfasanerna

Jag säger för övrigt inte att jag ska eller att jag har råd men... ägg just nu på Ebay;
1716585360977.png
 
Ännu en stressfull dag med lilla Femman som inte blir bättre, tvärtom. Jag har bestämt mig för att ringa veterinären på Måndag. Det känns inte rättvist att stressa hen dag ut och dag in när det inte går åt rätt håll - de är så livliga nu och ska ju flyga och springa men hon kan inte ens gå. Att tejpa fast fötterna på henne och linda in henne timmar i sträck är helt enkelt inte okej.
Vi får se om veterinären kanske har någon mirakelidé men jag har väldigt små förhoppningar. :heart

De andra är så otroligt söta och roliga och mår tack och lov jättebra! :heart
 
Ännu en stressfull dag med lilla Femman som inte blir bättre, tvärtom. Jag har bestämt mig för att ringa veterinären på Måndag. Det känns inte rättvist att stressa hen dag ut och dag in när det inte går åt rätt håll - de är så livliga nu och ska ju flyga och springa men hon kan inte ens gå. Att tejpa fast fötterna på henne och linda in henne timmar i sträck är helt enkelt inte okej.
Vi får se om veterinären kanske har någon mirakelidé men jag har väldigt små förhoppningar. :heart

De andra är så otroligt söta och roliga och mår tack och lov jättebra! :heart
Trean menar jag förstås. Jag förvirrar mig själv.
 
Bara typ tusen spänn för två ägg, men det är vinterhärdiga fasaner. :angel:
Kanske projekt för nästa år? Om guldisarna blir poppis kanske hotellet sponsrar. :)
Vi kanske kan sponsra från Bukefalos.
Så mycket nöje som den här tråden har skänkt så vill vi nog alla ha en Önskerepris.
Och sedan så åker vi och tittar på dem på plats och spenderar pengar på det där balla hotellet som du jobbar på.
 
Vi kanske kan sponsra från Bukefalos.
Så mycket nöje som den här tråden har skänkt så vill vi nog alla ha en Önskerepris.
Och sedan så åker vi och tittar på dem på plats och spenderar pengar på det där balla hotellet som du jobbar på.
Haha, det ska nog inte behövas. :D :heart
Blir det så blir det oavsett, men inte förrän nästa år. Det är bara två ägg kvar och så få vill jag oavsett inte kläcka (om jag pallar en runda till!). ;)
 

Liknande trådar

Övr. Djur Har två hönor sedan tidigare. I somras fick vi en tupp av en "granne" och samtidigt 10 ägg, 5 vita och 5 ljusbruna, eftersom vår ena...
Svar
3
· Visningar
3 121
Senast: LIA
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Valp 2024
  • Kattbilder #9
  • Bra torrfoder

Hästrelaterat

  • Nybörjarponny!
  • Föl 2023
  • Stora shoppingtråden II

Omröstningar

Tillbaka
Upp