Gulligt eller bara jätte fult?

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare GinTonic
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 38
  • Visningar Visningar 3 055
G

GinTonic

Jag kunde bara inte säga nej när jag såg detta sommar täcke, det e ju för gulligt och kostade endast 350 kr. Vad tycker ni? Dock skippade jag benskydden o grimman.

3220204R.gif

Sv: Gulligt eller bara jätte fult?

Det var fint! :) Vad är det för täcke, bomull, termo? Vilka storlekar finns det i?

Vilken färg har pållen som ska ha det på sig?

Det är ett sommar täcke som är gjort av bomull och polyester. Har nu även köpt ett under-täcke eftersom det fortfarande är ganska kallt på nätterna. Färgen på min pålla är nästan identisk med den på bilden.

Storlekarna som finns är 145 t/m 215 cm.

Har plötlisligt blivit väldigt populär bland alla barn i stallet...;)

Det var ju skitsnyggt!!!
Det ser värsta sportigt ut tycker jag! vart fann du det?:angel:
Säkert att de inte fanns i 155?:(

vad snyggt :D vart hittar men ett sånt täcke?

Jättefint! Kul att se täcken med lite mer färg än de fula bajsbruna och beiga som är "modernt" nu... :crazy:

GinTonic skrev:
Jag kunde bara inte säga nej när jag såg detta sommar täcke, det e ju för gulligt och kostade endast 350 kr. Vad tycker ni? Dock skippade jag benskydden o grimman.

3220204R.gif
tyckte de täcket va urläckert! skulle själv vilja ha ett!:bump:

Jätte fint täcke! Härliga färger.

Som tidigare sagt; KANONSNYGGT!!:D
Var köpte du det? vill ha ett till min foderhäst.
Ha det gott!!

Täcket som sådant var väldigt fint, men jag hade definitvt föredragit en annan färg!! Det gråa får vara kvar, men kombinerat med nån grön nyans. Typ olivgrönt eller mossgrönt.

Det kommer från Harryshorse.nl men jag vet inte om det går att få tag på i sverige

Jag gillade täcket skarp!!! Och jag tyckte väldigt mkt om färgen... Hoppas att det är bra kvalite på det så att du får glädje av det länge.

//Lillan

Liknande trådar

Samhälle Idag när jag var på Lidl och handlade efter jobbet så frågade kassörskan alla som handlat om de ville skänka 10 kr till barncancerfonden... 5 6 7
Svar
132
· Visningar
7 972
Senast: Skjøldur
·
Hästvård Står just nu i ett jäkla mysterium. Tankarna går som en studsboll. Tänker jag berättar händelseförloppet så får vi se vad ni har o säga... 2 3 4
Svar
74
· Visningar
5 389
L
Kläder & Bli fin Konstig rubrik kanske så förlåt för det ❤️ Och först vill jag säga att jag tycker INTE att det är fult o avsett om nån är tjock eller... 2 3
Svar
46
· Visningar
3 963
Senast: Sonic76
·
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad... 8 9 10
Svar
197
· Visningar
27 964

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Somna in hemma
  • Oseriös avel 2023
  • Senast tagna bilden XVI

Hästrelaterat

Tillbaka