Gummimatta

daphna

Trådstartare
Hej,
söker tips om bästa gummimatta att ha i box. Bor i Belgien och har hästarna i ett litet stall med boxar som alltid är öppna till hagen. Hästarna gar ut och in som dom vill. Vi kan pga användingen av var gödselstack inte använda mycket strö i boxarna och endast linspan.
Vilken typ av gummimatta har ni bra erfarenhet av?
Stort tack.
 
Hej,
söker tips om bästa gummimatta att ha i box. Bor i Belgien och har hästarna i ett litet stall med boxar som alltid är öppna till hagen. Hästarna gar ut och in som dom vill. Vi kan pga användingen av var gödselstack inte använda mycket strö i boxarna och endast linspan.
Vilken typ av gummimatta har ni bra erfarenhet av?
Stort tack.
Titta på båspallmattor för mjölkkor. Slitstarka tåliga och mjuka att ligga på (om hästarna vill ligga inne) Ingen särskild skillnad i pris mot de som görs för häst vad jag kunnat se.
 

Liknande trådar

Ekonomi & Juridik Hej på er, det finns säkert mängder av sånna här frågor på nätet men har inte hittat hur man gör i exakt vår situation. Sambon har en...
Svar
3
· Visningar
1 118
Senast: Bee
·
Hästvård Hej! Jag har ett sto som jag haft i 2år och har några bekymmer jag skulle vilja diskutera. Min häst är 5år gammal som under...
2
Svar
24
· Visningar
2 111
Senast: Ridinglady
·
Hästmänniskan Hej! Jag har alltid älskat hästar och djur, och försökt göra mitt bästa för att omge mig av djur och det lantliga. Jag har alltid...
2 3
Svar
52
· Visningar
3 963
Senast: Mabuse
·
Hästmänniskan Hej! Behöver få skriva av mig lite och kanske få någon idé på hur jag ska resonera då jag känner mig så ensam med tankarna. Lite...
2
Svar
27
· Visningar
6 952
Senast: tuaphua
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp