Gummisnodden gör underverk!!!

Om man gör det ja, vissa är ju lite mer negativt inställda ;)

Fö så vilade min stackars plågade häst från gummisnodden igår, hon gick "riktigt" dressyarbete ist :angel:

Ja, jag var det först. Men det blir nästan roligare och roligare ju mer man tänker på det. :p
Hehe, ja vilken vila! :D Min pålle fick uppleva en krissituation när vi gick genom kotunneln som var fylld med vatten. :devil: Hon visste inte var hon skulle gå! :rofl: Väldigt roligt såg det ut, men hon följde med utan att klaga och utan att hoppa in i mig. Söt är hon. :love:

Oj!

Jo men vissa fastnar i det negativa tankesättet, det är lite synd, menade ju inget illa med tråden.

Länken förresten, hur ser man den?

Ja, det är ju tyävrr väldigt lätt att göra det. :crazy: Synd, för folk skulle behöva se lite mer lätt på vissa saker.
Ta bort Http:// så borde det funka.

Den gummisnodd jag har är liksom en "förmildrande" sak för en som har hårda händer. Jag har inte problem med det, men jag har haft skötare som hållt alldeles för hårt i henne. :mad: Men jag tycker än så länge att den var ett mycket bra köp, och pållan verkar trivas också. Nu kan hon när hon tycker att det blir för jobbigt länga lite grann själv på halsen den korta stund hon behöver, och ingen göra som hon gjorde förut- dra iväg helt åt helvete mycket huvudet. :p

Jag trodde att det var för att sätta upp panluggen så att hästen skulle se... :D
Väntade länge på en förklaring.
Det var tydligt skrivet och fokus låg på själva gummisnodden, tycker jag iaf... :)

Sv: Re: Gummisnodden gör underverk!!!

Nej.

En gummisnodd är en gummisnodd och en halsförlängare är en halsförlängare.

Vill man inte bli missförstådd använder man rätt ord vid rätt tillfälle.

Jag tycker the_connemaras experiment var kul för svaren hon fick säger en del om de som svarade. :angel:

Och det kan kanske lära hästmänniskor att använda korrekt terminologi.

Det underlättar liksom.

Liknande trådar

Islandshäst Hej kära bukefalister. Det här är en lång text så ni som orkar ta er igenom den; tack! Jag har ett ganska normalt problem tror jag... 2
Svar
33
· Visningar
8 313
Senast: As_Vegas
·
C
Övr. Katt Ibland blir man lite orolig över den kunskap som finns gällande foder till sin katt.. Jag har skrivit en liten artikel som jag tänker... 2 3 4
Svar
66
· Visningar
11 355
Senast: Araminta
·
Hästvård Hej alla! Måste få skriva av mig lite o kanske höra andras tankar o funderingar. JAG GER UPP! I hela mitt 29- åriga liv har pållarna... 2
Svar
22
· Visningar
3 782
Senast: 333
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka