Gummisnodden gör underverk!!!

Nejnejnej, jag vill inte dumförklara NÅGON!! Hoppas verkligen ni inte fick den uppfattningen..

Förespråkar ja, men min tös är ju så gudomligt snäll så det går ju, har massor med förståelse för folk som måste ha bett o tom lite skarpare bett ett tag om de inte vill börja om fårn början.

Hoppas du förstod min förklaringen till tråden i mitt tidigare inlägg.

Du fick i alla fall mig att tappa tron i dig en stund.

Tack och lov att det inte var så. Tog åt mig lite extra eftersom jag försökt ge dig tips. :p

Nej, jag menar att du ska sluta använda den så mycket! Om du stör dig på att hästen sätter upp huvudet och inte lyssnar på dig så kan du ju använda en martingal. Om du använder gummisnodden mycket och hästen bara böjer på nacken, utan att arbeta rätt med rygg så kommer den tycka att det är bekvämast och inte vilja jobba på riktigt!

*pst*

Läs ett av hennes senare inlägg så fattar du att hon bara menade en hårsnodd.

hahahahhahaa hörru sluta nu, såna här saker har jag patent på, det är JAG som är den som driver människor till vansinne med ordvrängningar :rofl: :rofl: :rofl: :rofl:

Hade inte hunnit uppdatera mig så långt i tråden när jag skrev det inlägget, så det kan vi nog räkna bort. :smirk:

Dessutom fungerar den utmärkt som uppbindningsgrimskaft i stallgången, hästen får rörelsefrihet och hakarna lossnar om totto skulle få panik och kasta sig :idea:

Ops, jag skulle nog ha läst hela tråden :o Men gummisnoddar är bra i håret på både häst och ryttare ja!
Och halsförlängare funkar bra som uppbindningsgrimskaft!
Tyckte det var lite skojigt jag :rofl:

GoddessOfLove, donnan, _Peplis_, Spider, Petunia, Ewa, Solvira :love:

Ni är så härliga att man blir alldeles varm i magen ;)

Hade dålig samvete när jag "övergav" tråden och alla verkade så arga, inte min mening att göra er sura :crazy:

Och Spider: Vi behöver dig här nu! Inget går bra längre :mad: Bara den engelska träningen, den går super ;) Men ändå..

*hihi* Vad smart!

Men, bara för att driva lite med mig själv :cool: Min pålla står lös på stallplanen för det dammar så när man borstar inne. Skulle en sådan människa som inte ens vill borsta hästen inne så det blir dålig luft vilja spänna in den med en halsförlängare :eek: Ojoj, det verkar illa det här ;)

Iofs så önskar jag ofta att min lilla tjej ville sänka huvudet lite granna men vi har andra metoder för det (graman :devil:)

:rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl:

(förlåt, var bara tvungen :crazy: Ni får rida på graman om ni vill men jag låter bli ;) )

Nä jag är för trött, stackars er!

*godnatt*

Hysteriskt roligt!
ROFL!
Spännande när människor läser det de vill se i texten och sedan blir upprörda, och förstår inte alla uppenbara hintar!
The_connemara gjorde min dag rolig! :D

Åhh! TACK! :bow: Du gjorde mkt för min dag du oxå med ditt inlägg! Tack igen!!

Men du, vad betyder ROFL eg :crazy: ?

Ja jag tyckte att jag var väldigt tydlig på slutet men då var alla för upprörda för att fatta.. :smirk:

Synd bara att jag trampade ngn/ngra på tårna, vill inte!! Förlåt!!! :cry:

ROFL = Rollin On Floor Laughing

LMAO = Laughing My Ass Off

kan med fördel kombineras till RFLMAO :banana:

Liknande trådar

Islandshäst Hej kära bukefalister. Det här är en lång text så ni som orkar ta er igenom den; tack! Jag har ett ganska normalt problem tror jag... 2
Svar
33
· Visningar
8 314
Senast: As_Vegas
·
C
Övr. Katt Ibland blir man lite orolig över den kunskap som finns gällande foder till sin katt.. Jag har skrivit en liten artikel som jag tänker... 2 3 4
Svar
66
· Visningar
11 359
Senast: Araminta
·
Hästvård Hej alla! Måste få skriva av mig lite o kanske höra andras tankar o funderingar. JAG GER UPP! I hela mitt 29- åriga liv har pållarna... 2
Svar
22
· Visningar
3 782
Senast: 333
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 31
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Tråden för spår