F

Farouk

Har märkt att en hel del användare ibland blir irriterade på att du aldrig
svarar på deras PM...

Därför undrar jag 2 saker:
¤ Läser du igenom alla PM du får?
¤ Hur många hur du ca/dag?
 
Han kanske inte hinner vara inne varje dag och svara, han har ett liv utanför Buke också, lugna ner dig....
 
Att användare blir irriterade är inte bra, tyvärr har jag begränsat med tid. Dock är det så att jag alltid läser alla PM och mail. De flesta ganska omgående.

Det händer dock ofta att jag inte hinner svara omgående, vilket ibland leder till att jag sedan glömmer svara då det framförallt kommer många mail varje dag.

En del mail/pm ställer frågor som besvaras under Hjälp/Frågor eller som redan besvarats under denna forumrubrik, dessa prioriterar jag ofta inte att svara på. En del av dessa får dock svar trots detta :-)
 
Tack så mycket för ditt svar!

Domaren ---> Jag är lugn, vad får dig att tro annat? :smirk:
 

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
26 27 28
Svar
543
· Visningar
6 905
Tjatter I denna evighetslånga vinter så måste det vara fler än jag som längtar efter våren. Och vad passar då bättre än en omgång med Secret...
23 24 25
Svar
482
· Visningar
13 619
Senast: Barbabelle
·
Hästvård Hej! Min 13 åriga connemara ponny får väldigt mycket klåda i svansroten under vintern. Han är en boxvandrare och är ibland lite stressad...
Svar
1
· Visningar
244
Senast: Ponylove
·
Hästvård Jag undrar om någon av er gjort/gör det på era hästar. I så fall får ni gärna svara på nedanstående frågor. Ilöpande text eller...
Svar
5
· Visningar
713
Senast: Cattis_E
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp