GVFÖ 2025

Hur tänkte du nu?
Varför skulle han vara gay?
Kan inte ens försöka. Jag tror han inte är intresserad av kvinnor alls men vill vara det för att hålla sig inom normen. Det finns bara han, han och han i den här situationen hon är som en bifigur till hans icke-fungerande liv. Att var så oattraherad har en fundamental orsak och det är inte hon utan han.

Tycker du han verkar uppriktigt intresserad av att vilja eller snarare kunna vara med henne? Han försöker ju inte ens. Jag tror inte han kan.

Jag tror att han är gay.
Han fixar inte närhet med kvinnor av en anledning. Men sjukt jobbigt för honom att han fortfarande inte har kommit ut. Stackars tjejen som försöker navigera hans dissar utan att bryta ihop.

Jag har förstås inte sett programmet, men den slutsatsen låter som en stretch... bara för att han är okänslig och inte attraherad av en kvinna han blivit ihopföst med utan sammanhang liksom? Hur tänker du här?

Kan inte ens försöka. Jag tror han inte är intresserad av kvinnor alls men vill vara det för att hålla sig inom normen. Det finns bara han, han och han i den här situationen hon är som en bifigur till hans icke-fungerande liv. Att var så oattraherad har en fundamental orsak och det är inte hon utan han.

Tycker du han verkar uppriktigt intresserad av att vilja vara med henne? Han försöker ju inte enS
Kanske?
Jag ver inte. Jag har varit i den sitsen själv under många år, så vet hur det är. Men jag vill nog ha mer kött på benen innan jag uttalar mig om det gällande någon annan.

Kanske?
Jag ver inte. Jag har varit i den sitsen själv under många år, så.ver hur det är. Men jag vill nog ha mer kött på benen innan jag uttalar mig om det gällande någon annan.
Alla andra vill ju försöka så mycket det bara går. Han är helt oförmögen.

Jag kan såklart inte heller säga säkert eftersom jag inte är han men min egen tolkning är att han verkligen inte kan hur mycket han än vill.

Jag kan såklart inte heller säga säkert eftersom jag inte är han men min egen tolkning är att han verkligen inte kan hur mycket han än vill.
Jag är personligen 100% ointresserad av att ha någon som helst fysisk kontakt med människor jag inte tänder på. Kramar jag folk även min familj eller mycket nära vänner så är det för deras skull, inte min. Och det kräver en medveten eftergift från min sida. Att jag skulle pressa mig till närhet med nån för sakens skull går ju inte. Jag tycker till och med att det är jobbigt att dela rum/ tält med folk (även om jag faktiskt gör förvånansvärt ofta av praktiska orsaker)
Det gör mig inte gay?

När det gäller fysiskt kontakt måste rimligtvis den som Inte vill, ha vetot.

Jag är personligen 100% ointresserad av att ha någon som helst fysisk kontakt med människor jag inte tänder på. Kramar jag folk även min familj eller mycket nära vänner så är det för deras skull, inte min. Och det kräver en medveten eftergift från min sida. Att jag skulle pressa mig till närhet med nån för sakens skull går ju inte. Jag tycker till och med att det är jobbigt att dela rum/ tält med folk (även om jag faktiskt gör förvånansvärt ofta av praktiska orsaker)
Det gör mig inte gay?

När det gäller fysiskt kontakt måste rimligtvis den som Inte vill, ha vetot.
Haha jag insåg precis att jag delar rum med ytligt bekanta och okända personer oftare än jag rör vid andra människor (annat än att skaka hand) ;)😁

Jag tror att han är gay.
Han fixar inte närhet med kvinnor av en anledning. Men sjukt jobbigt för honom att han fortfarande inte har kommit ut. Stackars tjejen som försöker navigera hans dissar utan att bryta ihop.

Näe, jag tror bara han är väldigt bortskämd med att kunna välja och vraka bland de allra snyggaste kvinnorna, jag reagerade på det helt från början att hon nog ser lite för "normal" ut jämförd med honom....

Hon är ju jättesöt verkligen, jag skulle jättegärna dejta henne, men jag gissar att han föredrar eller är van vid tjejar som "dollar upp sig" mera med smink, sexiga kläder, etc. Och därför har svårt att känna attraktion till någon där den biten saknas....

Sedan lär det ju inte göra saken bättre att hon snusar och han tycker det är äckligt, då vill man ju helst inte hångla direkt...

Näe, jag tror bara han är väldigt bortskämd med att kunna välja och vraka bland de allra snyggaste kvinnorna, jag reagerade på det helt från början att hon nog ser lite för "normal" ut jämförd med honom....

Hon är ju jättesöt verkligen, jag skulle jättegärna dejta henne, men jag gissar att han föredrar eller är van vid tjejar som "dollar upp sig" mera med smink, sexiga kläder, etc. Och därför har svårt att känna attraktion till någon där den biten saknas....

Sedan lär det ju inte göra saken bättre att hon snusar och han tycker det är äckligt, då vill man ju helst inte hångla direkt...
Jag saknar helt analys av situationen, men tycker att hon är otroligt mkt snyggare än vad han är. Blir så förvånad när personer skriver att han ser bra ut - jag ser det verkligen inte.

Jag saknar helt analys av situationen, men tycker att Denise är otroligt mkt snyggare än Sam är. Blir så förvånad när personer skriver att han ser bra ut - jag ser det verkligen inte. Och jag är ändå hetero och tjej s jag borde kunna ”uppskatta” män men tycker hennes utseende mkt mer positivt än hans om man nu ska jämföra…

Jag fick googla paren och utan att veta vem som är vem (det fanns typ bara gruppbilder) tycker jag inte att någon är mer än bara normal? De ser ut som helt vanliga människor, ganska uppfriskande efter serierna från UK och Australien. :)
Vem är det som ska vara snygg?

Edit: never mind, jag hittade bilder med beskrivningar och namn. Tycker inte heller att läkaren är något utöver det vanliga.

Men han hade ju dejtat tjejer innan som han var attraherad av, han sa ju nåt om att det här aldrig varit ett problem förut?

Jag tror han i princip stängde dörren när han hörde om hennes snusande. Det kändes så av det man fick se och jag är tyvärr likadan själv, hör jag att en kille snusar så blir det "aldrig! äckligt!" så starkt att jag inte kan hitta nån attraktion.

Hundtjejen (Ebba?) är ju sjukt jävla jobbig. Fattar inte hur hon ens kom med i programmet. Jag trodde jag var jobbig pga ångest bl.a. men t.o.m jag framstår som hur stabil och trevlig som helst i jämförelse.

Killen som är tillsammans med Jannika (?) är ju också trist. Allt ska handla om honom och hans behov hela tiden. De kunde ju parat ihop Ebba med honom, två personer som tycker att de och deras behov alltid ska komma främst och har metoder för att det ständigt ska bli så.

Jag saknar helt analys av situationen, men tycker att Denise är otroligt mkt snyggare än Sam är. Blir så förvånad när personer skriver att han ser bra ut - jag ser det verkligen inte. Och jag är ändå hetero och tjej s jag borde kunna ”uppskatta” män men tycker hennes utseende mkt mer positivt än hans om man nu ska jämföra…

Det är såklart individuellt vad man gillar utseendemässigt, men jag som är bi och attraheras av båda män och kvinnor tycker nog han är en 9-a och hon en 7-a typ. :) Om man ska gå efter "normsnygg-standarden".

Ser tyvärr inte hur de ska kunna få det att funka, känns som stor chans att de bryter redan innan bröllupet. De verkar ha hamnat lite i samma läge som Hector och Magnus var förra säsongen....

Det är såklart individuellt vad man gillar utseendemässigt, men jag som är bi och attraheras av båda män och kvinnor tycker nog han är en 9-a och hon en 7-a typ. :) Om man ska gå efter "normsnygg-standarden".

Ser tyvärr inte hur de ska kunna få det att funka, känns som stor chans att de bryter redan innan bröllupet. De verkar ha hamnat lite i samma läge som Hector och Magnus var förra säsongen....
Men vad spelar utseendet för roll finns det verkligen vuxna människor som attraheras enbart av ett utseende irl?

Liknande trådar

Kultur Här kommer en tråd för Eurovision 2025 I deltävling 1 13 maj startar IcelandRóa Væb PolandGaja Justyna Steczkowska... 55 56 57
Svar
1 122
· Visningar
26 475
Senast: hundtant
·
Tjatter Ok måste ha någon att diskutera programmet med känner jag. Bara sett första avsnittet än så länge men måste säga att jag älskar Ola... 4 5 6
Svar
108
· Visningar
7 083
Senast: Bison
·
Juridik & Ekonomi Hejsan! Jag fick betydligt mer tillbaka på skatten 2024 än vad jag brukar få. Nu undrar jag om det kommer se likadant ut 2025? (Om man...
Svar
15
· Visningar
1 142
Senast: MissFideli
·
  • Låst
Samhälle Jag startar en ny tråd på min fråga om mönstring. Följande frågor kommer här -Om jag fick min prick 2023 december för rattfylla och...
Svar
5
· Visningar
614
Senast: Snurrfian
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka