• Övr. Grenar
  • Trådstartare Trådstartare Gumzan_NF
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 7
  • Visningar Visningar 1 827
G

Gumzan_NF

E de någon som vill snacka om en as kul rid gren? gymkana? någon som skall ut å tävla till våren...?

vilka tävlingar ska ni på, då kanske vi syns där? bor i GBG området!! hejsvejs alla gymkana galna!! :banana:

Sv: gymkana?

Jag har ridit och tränat gymkhana ett tag några år men det har inte varit regelbundet. Jag menar riktig gymkhana! Ska börja nu att rida regelbundet. Jag har ingen egen häst eller så men lånar ridskolans. ;)

Jag har ridit gymkhana i några år. Men inte regelbundet. Jag menar riktig gymkhana!
Ska nu börja rida regelbundet. Har ingen egen häst.

Gumzan_NF skrev:
E de någon som vill snacka om en as kul rid gren? gymkana? någon som skall ut å tävla till våren...?

vilka tävlingar ska ni på, då kanske vi syns där? bor i GBG området!! hejsvejs alla gymkana galna!! :banana:
jag vill alltid prata gymkhana! :) har tävlat aktivt sedan 2003 och vet inget bättre!

lånar lite... Jag undrar måste man ha ett lag på klubben eller kan man vara med i någon annan klubb och tävla (typ som i fältävlan)?

Jag rider och tävlar i Gymkhana!! så jag snackar gärna gymkhana! tävlar för Nääs RF! älskar verkligen gymkhana de är nått bland de roligaste som finns tycker jag!!:love: hehe..

Så du rider för nääs?
Min pappa har börjat jobba där, verksamhetschef så jag har vart och kollat några ggr... Trevlig klubb!

Jag tränar och tävlar (ibland) gymkhana:) jag vet ej om det blir några tävlingar i vår får se vem min tränare tar ut.

Liknande trådar

Ridning Jag har nyligen börjat rida på ridskola, efter ett liv med träning och tävling på egna hästar. Trivs bra med ridskolan, ridläraren är... 2
Svar
20
· Visningar
1 722
Senast: cewe
·
Småbarn Vi har en Bugaboo Donkey Duo som sjunger på sista refrängen, och det är dags att skrota den. Jag har tittat på Thules cykelvagnar. När... 2 3
Svar
40
· Visningar
1 752
Senast: Seaside
·
Fälttävlan Ursäkta jättelångt inlägg! Jag är ny här men skulle vilja ha en tråd där vi kan samla information om vilka terrängbanor som finns...
Svar
5
· Visningar
1 584
Senast: Lady_S
·
Hästmänniskan Hej! Vill nog egentligen mest skriva av mig, det känns tungt och jobbigt och vet inte hur jag ska tänka. Jag har haft egen häst...
Svar
16
· Visningar
2 368
Senast: Edla
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka