• Övr. Grenar
  • Trådstartare Trådstartare MissCrazy
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 4
  • Visningar Visningar 1 117
M

MissCrazy

1.Var hittar man tävlingar?
2. Behöver ponnyerna ha mätintyg? För de tävlar ju ändå mot alla kategorier väl?
3. Hur kan man göra för att komma igång? Min ridklubb (österlens ridklubb) annordnar inget sånt..
4. Kan man själv bilda ett eget lag? T ex fråga sina kompisar med deras ponnyer?

Sv: Gymkhana

MissCrazy skrev:
1.Var hittar man tävlingar? SVAR: Gå in på www.gymkhana.nu och under aktuellt, där står tävlingarna. Den uppdateras med nya tävlingar hela tiden.

2. Behöver ponnyerna ha mätintyg? För de tävlar ju ändå mot alla kategorier väl? SVAR: Samma regler gällande mätintyg som i övriga ponnysporter. Alla typer från B-D tävlar dock imotvarandra. ( Givetvis måste ponnyn vara chipad och ha pass)

3. Hur kan man göra för att komma igång? Min ridklubb (österlens ridklubb) annordnar inget sånt..SVAR: Kontakta ridsportförbundets gymkhana komitee. Eller maila till mountedgames@hotmail.com (gymkhana.nu)

4. Kan man själv bilda ett eget lag? T ex fråga sina kompisar med deras ponnyer?
SVAR: Givetvis kan ni göra det, men ta gärna hjälp så att ni får tag i TR:et och hur ni skall träna.

Lycka till

Liknande trådar

R
Foder & Strö Jag har äntligen en analys på vårt grovfoder, och sitter därför och försöker räkna på hur vi ska fodra. Vi har en lite låg kvot (5) och...
Svar
12
· Visningar
892
Senast: Oknytt
·
Hästmänniskan Hej! Vill nog egentligen mest skriva av mig, det känns tungt och jobbigt och vet inte hur jag ska tänka. Jag har haft egen häst...
Svar
16
· Visningar
2 389
Senast: Edla
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag vet att jag har skrivit tidigare men jag blir för ledsen av att läsa om det och jag har inget minne av vad jag har skrivit pga... 2
Svar
22
· Visningar
2 473
Senast: Dentaku
·
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad... 3 4 5
Svar
88
· Visningar
16 388
Senast: Johanna1988
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka