Gymnasium med islandshästprofil

Blossom

Trådstartare
Hej!
I höst börjar gymnasievalet för min del och tänkte att det kan vara bra att navigera runt lite i tid. Drömmen hade varit att gå islandshästgymnasium...
Känner till Wången och Axevalla, men finns det fler med islandshästinriktning? Har även hört om Dille men hittar knappt nåt om islandshäst... är det någon som känner till om de fof har en islandsprofil? Sen är jag nyfiken på att få höra om vad folk har för erfarenheter och åsikter om de olika gymnasierna, även Wången och Axevalla!

//Blossom
 
Axevalla har nya och fina lokaler, är på g få mer tror jag (byggs som sjutton). Ligger nära både Skara och Skövde om vill ta sig nånstans utöver skoltid.

Sen kan jag inte svara mer än så detta byggs efter min gymnasietid, men en gamla klasskompis från gymnasiet jobbar där om jag inte minns fel, hon vad jag vet är väldigt duktig.
 
Axevalla har nya och fina lokaler, är på g få mer tror jag (byggs som sjutton). Ligger nära både Skara och Skövde om vill ta sig nånstans utöver skoltid.

Sen kan jag inte svara mer än så detta byggs efter min gymnasietid, men en gamla klasskompis från gymnasiet jobbar där om jag inte minns fel, hon vad jag vet är väldigt duktig.
Trevligt att veta! :)
 

Liknande trådar

Ridning Hej. Jag har ridit i ganska många år nu och jag ska vara helt ärlig: jag tror att jag börjar.....tröttna? Jag har haft en...
Svar
16
· Visningar
1 805
Senast: Greystroke
·
Relationer Som några av er säkert vet så har jag inte haft den bästa erfarenheten av killar. Nu har jag dock träffat två stycken och mitt huvud är...
2 3
Svar
45
· Visningar
6 572
Senast: melen
·
Hästmänniskan Jag måste få prata av mig lite, detta kommer nog bli långt. När jag var nio år köpte vi min första häst. Min dröm gick i...
Svar
8
· Visningar
1 689
B
Hästmänniskan Hej! Jag är en 28-årig sk återfallsryttare som nu känner mig otroligt sugen på köpa häst igen. Känner mig dock väldigt splittrad till...
Svar
9
· Visningar
1 520
Senast: Buppisen
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp