H**ks konto?

P

Pretty_Fly

Är det någon som har det? hur funkar det? om jag till exempel handlar för 1000 kr o vill betala detta direkt när räkningen kommer, går det? (alltså inte dela upp det på typ 6 mån.)
är det några extra avgifter förutom räntan som tillkommer?
 
Jagh ar hööks konto och det är fritt fram att betala hela skulde när mna vill, det som tillkommer är ränta samt avi avgift.
 
Du kan betala hela skulden på en gång om du vill, men jag minns inte om det är någon typ av uppläggningsavgift. Det var ett tag sedan jag skaffade mitt konto...
Du kan ju ringa och fråga. :)
 

Liknande trådar

Ekonomi & Juridik Köpt en unghäst av hästägare där barnen varit medryttare. Vi har endast köpekontraktet med några få saker vad som ingår tills hästen är...
2 3
Svar
45
· Visningar
4 700
Senast: lizzie
·
Kropp & Själ Har H och nära anhörigs tillåtelse att skriva detta men valt ett anonymt konto ändå. Har en nära anhörig med diabetes vi kan kalla hen...
2
Svar
31
· Visningar
2 099
Senast: Hajfisk
·
Hästmänniskan Åh känner mig så velig🙈. Letar en häst till, har en appaloosa och shettis hemma på gården. Och letar nu efter en till främst för...
2
Svar
34
· Visningar
3 261
Senast: WBanna
·
Samhälle Det kommer en ny lag från 1 januari 2024 om att de som erbjuder att snabbmat och dryck för take away måste utöver engångsförpackningar...
5 6 7
Svar
134
· Visningar
6 839

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp