H**ks nyheter!

Sv: H**ks nyheter!

tränset var hallelulja :bow: och stövlarna med..fast som sagt...kanske inte riktigt värda pengarna:smirk:
 
Sv: H**ks nyheter!

helt offtopic...

cantilda: Är det Ajax på din bild?
 
Sv: H**ks nyheter!

Lite info om stövlarna som jag med tycker är snygga, men som tappade färgen vid första insmorningen. Det var inte överskotts färg utan det blev grått under.
 
Sv: H**ks nyheter!

Jag tycker den ser ...mysig ut, kan man säga så ? :P

Vart lite smått sugen på att prova den .. :P
 
Sv: H**ks nyheter!

*KL*
Även jag som är höökshatare måste ovilligt erkänna att pullartränset var fruktansvärt snyggt! Nån som vet hur det ser ut i brunt?
 
Sv: H**ks nyheter!

stövlarna var snygga och ser sköna ut på bilden.. :)
trist bara att största storlekens vida skaft är 4 centimeter för smala... :mad: :(

SÅ tjocka vader har jag faktiskt inte..

/Feather - ständigt lika irriterad på konstiga mått i stövlar
 
Sv: H**ks nyheter!

var också irriterad på stävelmåtten fast mer på att de var så himla långa....man har ju inte giraffben;)
 
Sv: H**ks nyheter!

hehe, längden var inga problem *tjockis-giraffben här* men bredden som sagt... *muttrar* :mad:

funderar på att skriva till hööks och klaga :p men det är ju inte dom som tillverkar stövlarna så dom kanske inte kan göra något eg...
 

Liknande trådar

Utrustning Vad i hela friden är det för märke med exemplariskt bra träns? Aldrig hört talas om - vad har jag missat?! :eek: Okej, om jag ska ta...
Svar
12
· Visningar
1 644
Senast: Alexandra_W
·
Kropp & Själ Jag tillhör den kategorin av människor som ofta är inne och "tjuvläser" på Buke, men jag har aldrig tagit mig för att författa något...
Svar
6
· Visningar
1 477
Senast: Ramona
·
E
Utrustning Satt och tittade lite på h**ks nyheter, det verkar som om höst/vinter katalogen borde komma snart?? :D sååå, vad tycker ni om...
12 13 14
Svar
262
· Visningar
23 777
Senast: elifet
·
Utrustning (Manchesterridbyxorna) som finns i khakigrön, cognac och marin. Någon som vet hur dom är? Jag har funderat på att köpa dom, men...
Svar
1
· Visningar
626
Senast: Russis
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp