H**ks ridbyxor: CRW Cord

Russis

Trådstartare
(Manchesterridbyxorna) som finns i khakigrön, cognac och marin. Någon som vet hur dom är?

Jag har funderat på att köpa dom, men tycker att 549 kronor är ganska mycket för ett par oskodda, och särskilt då jag hittils inte tycker H**ks ridbyxor för det priset verkar vara så mycket bättre än andra som till och med är billigare... Anledningen till att jag i så fall skulle köpa just dom är för att jag tycker att dom är väldigt snygga!

Vad tycker ni? Någon som har dessa eller har provat? Ser de ut som i katalogen? Är de värda sitt pris?

Jag väljer mellan dom och manchersterridbyxorna från Börjes (kostar lite drygt 300 kr). De från Hööks är ju betydligt dyrare, och enligt mej snyggare, men jag vet inte om de är så mycket bättre. Vad tror ni? Är de värda 300 kr mer än de från B*rjes just för att är snyggare (enligt mej). Jag vet ju inte själv om jag tycker det, utan skulle vilja höra om ni har några åsikter om dom.

Oj, vad virrigt det blev! :o :D Hoppas ni förstår hur jag menar!

Senast ändrad:
Sv: H**ks ridbyxor: CRW Cord

Puttar upp! :)

Någon som har dom, eller som provat dom? Eller bara sett dom i affären?

Liknande trådar

S
Utrustning Är det någon som vet hur H**ks ridbyxor brukar vara i storleken, små/normala/stora? Funderar främst på modellen som heter CRW®...
Svar
9
· Visningar
1 503
Senast: Elina8
·
Utrustning Är det någon som har dom ridbyxorna från Hööks eller som kan säga nåt om hur de är i kvalité, passform osv. Tycker nämligen de...
Svar
6
· Visningar
865
Senast: jupiter-judex
·
T
Utrustning Har fått hem h**ks katalogen idag, med den följde en bilaga om att man bl.a kunde få köpa en lädergrimma i svart (?) för 89 kr. Undrar...
Svar
15
· Visningar
1 615
Utrustning Vart kan man hitta snygga, slittåliga ridbyxor som är helskodda och gärna med gubbveck? Och dessutom till ett bra pris? Mina pikeur... 2
Svar
33
· Visningar
2 299
Senast: Breccia_
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka