H**ks ridstövlar, mått...

Russis

Trådstartare
Vill veta skafthöjd och skaftvidd (beror väl på storleken, men på den storlek du har...) på dessa:
* Fåskinnsfodrad nubuckstövel, 1249 kr
* Nubuckstövel, 698 kr (vet ej om denna fortfarande säljs.., hittar den inte på deras hemsida.. Någon som vet?)

Sv: H**ks ridstövlar, mått...

Jeg har den første utgaven av nubuck-støvlene med fårskinnsfoder, dvs det er syntetfor i mine. De er str 39 og smale i skaftet. De passer til folk som har tynne legger! Om skaftet er videre på den nye modellen vet jeg ikke...

Hvorfor ikke maile Hööks og spørre (fråga)? :idea:

Russis skrev:
Vill veta skafthöjd och skaftvidd (beror väl på storleken, men på den storlek du har...) på dessa:
* Fåskinnsfodrad nubuckstövel, 1249 kr
* Nubuckstövel, 698 kr (vet ej om denna fortfarande säljs.., hittar den inte på deras hemsida.. Någon som vet?)

Stöveln för 698 kr är helt slut och kommer ej in ngt mer, iaf så fick jag det svaret för några dagar sedan..

Meen jag som ville köpa ett par :(

Jag hade ju också funderat på det... :cry: Men om den tagit slut så måste den ju va populär.., och då borde de väl ta in fler...?

Ja, men de tänker väl inte på det :p

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Efter rekommendationer från några nära bekanta som hyllar Vinted bestämde jag mig, då jag litar på dessa bekanta, för att prova. Det var... 2 3 4
Svar
78
· Visningar
6 987
Senast: MiaMia
·
R
Kropp & Själ Jag väljer att skriva det här inlägget här, då jag trots allt är lite "halvanonym" här. I alla fall så till vida att jag inte är öppen... 2 3 4
Svar
69
· Visningar
8 053
Senast: Blyger
·
Hästmänniskan Jag har i stort sätt redan bestämt mig för att sälja min häst, har bokat in providing i helgen men självklart tvekar jag och har sån...
Svar
11
· Visningar
4 015
Senast: Fiorano
·
Skola & Jobb Anonymt konto, vet någon vem jag är så ber jag er att hålla det för er själva. Jag har varit sjukskriven på heltid i fyra veckor p.g.a...
Svar
3
· Visningar
2 060
Senast: mumin
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka