Sv: H**ks syntets dressyrsadel..
Säljaren kan även välja att inte att ge dig en splirans ny vara (sadel då!), utan kan skicka in den till en sadelmakare och stoppa om tex.
Går inte säljaren med på varken ett byte eller reparation av din vara, DÅ kan du ta det till reklamationsnämnden!
/Hatar när kunder kommer in med traskiga grejer (oftast dem själva som förstört den själv och förväntar sig en ny..) i butiker man jobbat i .
Och ALLA KUNDER förväntat sig ny vara, pang boms, här och nu! Det är en ganska lång process att reklamera en vara. Butiken måste kontakta huvudkontoret som kontaktar leverantören, som ev. kontaktar dem som gör produkten. Sen måste all denna information tillbaka till butiken och kunden om reklamationen går igenom & en ny skall tillsättas eller reparation. Vissa butiker är snabbare, andra är långsammare beroende på kontakterna och reglerna de har.
Säljaren kan även välja att inte att ge dig en splirans ny vara (sadel då!), utan kan skicka in den till en sadelmakare och stoppa om tex.
Går inte säljaren med på varken ett byte eller reparation av din vara, DÅ kan du ta det till reklamationsnämnden!
/Hatar när kunder kommer in med traskiga grejer (oftast dem själva som förstört den själv och förväntar sig en ny..) i butiker man jobbat i .
Och ALLA KUNDER förväntat sig ny vara, pang boms, här och nu! Det är en ganska lång process att reklamera en vara. Butiken måste kontakta huvudkontoret som kontaktar leverantören, som ev. kontaktar dem som gör produkten. Sen måste all denna information tillbaka till butiken och kunden om reklamationen går igenom & en ny skall tillsättas eller reparation. Vissa butiker är snabbare, andra är långsammare beroende på kontakterna och reglerna de har.