H1ä3*! 5tt tangentb6rd f4n2ar 5nte!

• IT & mobiler
  • Trådstartare Trådstartare LinneaM
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 19
  • Visningar Visningar 5 701
L

LinneaM

Det är s5ffr6r *å några 62stäver, 6ch *å någ6t sätt har har det ändrats,

H4r ändrar 0an t533ba2a???

H1ä3*:crazy:

Sv: H1ä3*! 5tt tangentb6rd f4n2ar 5nte!

har testat det, 0en det f4n2ade 5nte,

F4n2ar 5nte,

v5sst är sh5ft 0e33ans3ag?:o

Nej, shift är den knapp du använder för att få stor bokstav. :) Den med pil upp.

Det f4n2ade 5nte he33er..:crazy:

Och för att förtydliga, jag menade inte Caps Lock-tangenten, den som du använder för att skriva med bara stora bokstäver, utan den vanliga lilla som används för att få stor bokstav i början av nya meningar, till exempel.

5ngen an5ng

Det står Lenova 300 c200 *å den, operativsystem?:o 5ngen an5ng,

Får v'3 v'nta t533 05n syster 2600er he0. 1ag är 5nte så bra *å dat6rer:angel:

ed5t. utan den vanliga lilla som används för att få stor bokstav i början av nya meningar *rec5s den 1a!

Senast ändrad av en moderator:

Ahh, haha, jag vet, du sitter på en laptop och du har kommit åt så att du har det inbyggda nummertangentbordet startat.
Tryck på antingen en knapp det står "numlock" på eller så får du trycka ner knappen "Fn"(ibland blå) och sen knappen med blå text där det står "NumLock" på.

Case solved

Lenova, då har du Windows i alla fall. Hmm. Då var det inte det "felet" jag trodde, och tyvärr sitter jag inte vid en Windowsmaskin så jag kan inte testa mig fram heller. Det finns gamla trådar om problemet, kanske kan du söka lite.

Vilket tur att jag hittade tråden! Min minivalp tog en promenad över tangentbordet och jag hade noll koll på vad alla fyra tassar var och sen gick det inte att skriva ordentligt längre! :p
Googlade på tangentb6rd och hittade hit.

Tack Sharpedge, typ två år senare...! :rofl:

Visst är det underbart att nästan vad man än googlar så kommer man till buke ändå??? :D

Och tack för att du hade problemet och hittade den gamla tråden, så att jag såg den och fick mig ett gott skratt! :D

Liknande trådar

• Låst
IT & mobiler När jag går och lägger stänger jag oftast av mobilen på nätterna. Känner inget behov av att vara nåbar på nätterna. Händer det något... 7 8 9
Svar
160
· Visningar
6 318
Senast: Mineur
·
IT & mobiler Hej, bukeraklet! Har två it-frågor: !) Hur ändrar man sin mailadress på facebookkontot??? 2) Förr hade jag epost NN@live.se men hittar...
Svar
4
· Visningar
397
Senast: sweep
·
IT & mobiler Jag är så otroligt missnöjd med hur både Gmail och Outlook sorterar mail! Fattar inte om det bara är kassa inställningar (tycker jag...
Svar
16
· Visningar
745
IT & mobiler Tror att min mobil börjar ge upp på riktigt den här gången.. Den kan plötsligt bli supervarm och ladda ur helt (trots nyladdad) på bara...
Svar
7
· Visningar
773

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka