Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Vi skall till banken för att höra om vi kan få lån till hus och vad som krävs. Behöver vi ha med några papper?
Har ett hus vi ev skall köpa och det finns lån på det, skall dom pappren med?
Jag var till banken nyligen för ett lånelöfte (ärvt hus med lån). Jag hade inga papper med mig utan han slog upp det han behövde på datorn (min ekonomi, pantbrev på huset osv). Nu är ju det här ett litet kontor där de känner mig väl men det borde vara lika överallt tycker jag.
Lycka till, för mig gick det bra plus att jag fick också höja lite (renoveringar.... ).
Juridik & Ekonomi
Jag har en del pengar - typ buffertpengar - som jag vill få ränta på, men som inte kan vara låsta. Där de ligger nu, i ett flexspar...
Juridik & Ekonomi
För flera år sen pratade jag med SBAB och fick reda på att man bara kan få bolån på bostad med vattentoalett.
Jag tänker ev börja leta...
Juridik & Ekonomi
Jag är inne på att jag behöver en bank till. Jag har den enda fysiska som finns här Swedbank/Sparbanken. Så om jag skaffar en andra så...
Juridik & Ekonomi
Jag har två bolån på mitt hus. Ett som är ca 75% av hela lånesumman och som nu är bundet något år till. Det andra lade jag till för...