Bukefalos 28 år!

Hängslen med klämma?

Twihard

Trådstartare
Hej! Vet någon om det finns hängslen att bara klämma på byxor utan att sy fast knappar?

Jag köpte en par ridleggins där det inte finns öglor för bälten, men de kasar ner på magen (har stor mage) och
annan storlek kan jag inte ta. Runt benen är de riktigt tajta. Tänkte om det fanns lösa hängslen med klämmor likt funktionen på klädnypor? Och vart man hittar dem. Älskar byxorna men stressas ihjäl av att behöva dra upp dem upptill hela tiden. :/
 
Hej! Vet någon om det finns hängslen att bara klämma på byxor utan att sy fast knappar?

Jag köpte en par ridleggins där det inte finns öglor för bälten, men de kasar ner på magen (har stor mage) och
annan storlek kan jag inte ta. Runt benen är de riktigt tajta. Tänkte om det fanns lösa hängslen med klämmor likt funktionen på klädnypor? Och vart man hittar dem. Älskar byxorna men stressas ihjäl av att behöva dra upp dem upptill hela tiden. :/

Google is your friend! Hittade massor ju.
 
Jag googlade men fann inga sånna med klämmor men min syster fann. Det verkar snyggt! Ska ha dem till leggins från stjärnryttare ( ;) ) :D
 
För många år sedan hade jag ett par ridbyxor med hängslen, från Victor Hugo har jag för mig. Var rätt snyggt, men de glappade en del har jag för mig:) Hängslena var alltså en del av konstruktionen från början, i textil.
 

Liknande trådar

Hundavel & Ras Hej! Planen är att köpa en valp men jag är inte helt säker på ras eller uppfödare/föräldradjur än. Haft finsk lapphund tidigare. Är ute...
4 5 6
Svar
100
· Visningar
7 412
Katthälsa Hej Jag provar att fråga här. Snälla inga påhopp, jag är här för att be om tips o råd. Jag gör det bästa jag kan för mina katter efter...
Svar
18
· Visningar
3 514
  • Låst
  • Artikel
Dagbok …”Först kommer ingenting, sen ingenting, sen allt på en gång.” Fast jag tycker nog mer att det känns som att jag är en slangbelleboll...
Svar
16
· Visningar
1 408
Senast: Parat
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Idag åkte jag in till närmaste tätort för att leta efter lite ridkläder. Det finns, så vitt jag vet, bara två ställen som säljer sånt...
Svar
0
· Visningar
247
Senast: Magiana
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp