här är bilder på mina katter

Vilka jätte fina katter! :) Och din katt också Anna_Fransiska .. :D
 
hehe.. tackar.. han e lite speciell... hankatt oxå ovanpå allt..
 
tack tiger skulle jag ställa ut men de kan jag ju inte för hans färg är inte godkänd. jag köpte honom för 2000kr och så kan han inte ställas ut (lurad) men jag älskar mina katter ändån :love:
 
Syrran betalade 25 spänn för våran Tiger! Helt utmärkt exemplar av den odefinerbara rasen bondkatt med påbrå från öst och väst, himmel och jord. :D
 
hej! e de ditt marsvin på användarbilden som heter Tviggy el? *nyfiken*
 
Vad tråkigt att du inte kan ställa ut honom när du betalat så mkt för honom :( men han är jätte fin ändå! :)
 
Jättefina bilder :)
Jag hette också zcorba när jag var medlem i lunar....ibland är världen liten :D...hur valde du det namnet om jag får fråga....nyfken...
 
Va söta :love: :love:

Den helgrå katten ser precis ut som mina föräldrars katt :)
 
tarzan vi har haft han i över ett år nu första gången jag så honom så va han i ett stall som någon hade slängt ut honom där i -20 grader och han va inte 8 veckor bara jag fattar inte hur folk kan göra så :cry:
 

Liknande trådar

Övr. Katt Jag frågade om råd på fb om min ena katt som uppvisar aggressivt beteende ibland. Fick en kommentar och sen låstes tråden. Folk blev...
2
Svar
35
· Visningar
3 046
Senast: MJLee
·
Katthälsa Förra året avmaskade jag mina katter ungefär i maj och för en tid sedan så upptäckte jag åter att katterna fått mask. Jag avmaskar båda...
Svar
3
· Visningar
305
Senast: Jeps
·
Övr. Katt Jag har bokat tid för avlivning av min gamla katt i morgon, och nu sitter jag här och räknar ner timmarna. 💔💔💔 I hela 19 år har hon...
Svar
13
· Visningar
1 015
Senast: Lingon
·
Övr. Katt Jag leker rätt ofta med tanken på att köpa en katt. Jag har inte haft hund på två år, jag kommer inte köpa en ny hund och ingen häst...
2 3
Svar
56
· Visningar
4 667
Senast: cirkus
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Semester.
Tillbaka
Upp