Härstamning/tävlingsresultat fullblod

Rie

Trådstartare
Var hittar man det ?
Har för mig att det ska finnas via ATG/STC men hittar det inte.
 
Sv: Härstamning/tävlingsresultat fullblod

atg så går du till deras gamla hemsida och där sök sportinfo

finns även sportinfo på galppsport.se :)
 
Sv: Härstamning/tävlingsresultat fullblod

Hittade på galoppsport.se.
Men kan man se avkommor på något sätt?
Vet att stoet haft åtminstone två stycken, dock ej e fullblodshingstar.
Syns inte de?
 
Sv: Härstamning/tävlingsresultat fullblod

Nej, men de bör finnas registrerade i det förbund som hingsten tillhör. Är det en halvblodshingst kan du söka efter stoet/avkommorna här: www.blup.se

Men de flesta andra raser (inkl. korsningar) kan man hitta i Blå Basen: http://sh.freefarm.se/sh/
 
Sv: Härstamning/tävlingsresultat fullblod

Jag har sökt där men inte hittat. Det konstiga är att om jag googlar på namnet så dyker det upp en jätteradda från BlåBasen som ju är hopplös att söka i.
Och varför skulle det stå där när man inte hittar namnet annars?
http://www.svehast.se/sh/UserFiles/File/licdata.txt
 
Sv: Härstamning/tävlingsresultat fullblod

Min har en avkomma. Betäkningen finns med på blup men inte avkomman då uppfödaren inte reggat honom.
 
Sv: Härstamning/tävlingsresultat fullblod

Den länken leder till en lista som jag har fattat det är en lista över hästar med tävlingslicens.
 
Sv: Härstamning/tävlingsresultat fullblod

Borde det inte finnas med på Blupen då? Fast det kanske är för länge sedan. Hur långt bak i tiden går Blup?
 
Sv: Härstamning/tävlingsresultat fullblod

Blup är inte 100% tillförlitligt, vet svårklasshästar vars resultat inte finns trots att det står att de ska finnas från 1961 och framåt.
 

Liknande trådar

Avel Läste att på 80- eller 90-talet fick Queen Elizabeth II ett svenskt varmblod(halvblod) som hette Gotland. Hittar inte den på blup.se men...
Svar
3
· Visningar
1 101
Senast: Rosett
·
  • Artikel
Hästnyheter Hittills har det inte stått någon härstamning på fullblod som tävlar på FEI-tävlingar. Men nu ska den orättvisan upphöra.
Svar
0
· Visningar
338
Senast: Gunnar
·
Avel Jag söker avkommor till mitt sto som stått som avelssto i Danmark. Jag har sökt på alla sätt jag kommer på efter dem men hittar inget...
Svar
2
· Visningar
495
Senast: KattenJ
·
Avel Hejsan! Jag har letat och googlat överallt för att hitta info om min tyskfödda häst. Men jag får inte fram något. Tänkte om det finns...
4 5 6
Svar
107
· Visningar
6 161

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp