Bukefalos 28 år!

Hästar äger!!1

Status
Stängd för vidare inlägg.
I

idde

hej alla häst älskare!!
vilka har föräldrar som är alärgiska :confused: kan ni svara ialafall jag har det moch jag rider inte men älskar hästar :love: :p
 
Sv: Hästar äger!!1

jag har en medryttar-skötarkompis vars fader och broder är pälsallergiker.
Kompisen rider men måste alltid vara noga att byta kläder och duscha i källaren.
 
Sv: Hästar äger!!1

Vi har två allergiker i stallet ,dom klarar sig bra iockmed att dom rider ute.
deras bror att mer sjuk och dom måste byta om i ett föråd.

Hej!emindy, jag kommer också från Umeå
 
Sv: Hästar äger!!1

Mina bonusdöttrars mamma är allergisk, och det är väldigt noga med att duscha och byta kläder innan de åker till henne. Tyvärr kan hon inte ens smyga in i ridhuset och sitta på läktaren när de rider, eller vara i närheten av stallet alls, så hon har aldrig sett dem rida. Trist.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Ekonomi & Juridik Det börjar bli riktigt dyrt att hålla häst. Av nyfikenhet undrar jag nedan, om någon vill svara. 1 Var i Sverige har du hästen? 2 Hur...
2 3 4
Svar
68
· Visningar
6 016
Senast: grodan21
·
Hästmänniskan Hej! jag har en häst leasad för avel, som är oförsäkrad. Jag skulle vilja försäkra iaf en grundförsäkring för enbart akutvård. Är det...
Svar
6
· Visningar
1 025
Senast: ameo
·
Hästmänniskan Hej! Skulle uppskatta lite tips och hjälp. Jag har ridit nu i några månader och älskar verkligen det. Har dock endast kommit till...
Svar
9
· Visningar
782
Senast: valy
·
Ridning Hej! (det kanske är fel tråd men hoppas att det är ok) Min dotter har vid två tillfällen denna termin ramlat av en häst som har...
Svar
17
· Visningar
1 060
Senast: mamman
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp