Bukefalos 28 år!

Hästbilder!

L

Linn_89

Jag tror inte riktigt att jag lägger den här tråden rätt, men den flyttas väl annars!!! :D

Jag hade gärna velat se bra bilder på era hästar (eller andra bilder på olika sidor) , framförallt huvudbilder. Jag hade behövt lite inspiration till mitt teckningsarbete, men hur mycket jag än letar så hittar jag ingenting!!! Eller jag hittar väl ngnting men inte några bra, tillräckligt stora och fina bilder!!

Så jag skulle gärna vilja se bilder, eller få länkar till hemsidor med bra bilder och liknande! ( Förutsatt att jag får rita av / hämta inspiration från bilderna!)

Tack på förhand / Linn'
:bow:
 

Liknande trådar

Skola & Jobb Jag tänkte för inte så länge sedan starta en tråd likt många andra "vad vill jag jobba med"-trådar. Det är kanske lite den typen av råd...
2
Svar
25
· Visningar
3 296
  • Artikel
Dagbok Jag har tvingats undersöka min relation till pengar på djupet. Jag vet att pengar är ett känsligt ämne och att folk lätt stör sig på hur...
Svar
11
· Visningar
2 575
Senast: Unafraid
·
Avel Nu vet jag att det finns trådar om travarkorsningar redan, men de jag hittade var från typ 2008, och funderar mer specifikt om just mitt...
2 3 4
Svar
65
· Visningar
12 396
Hästmänniskan Jag har i stort sätt redan bestämt mig för att sälja min häst, har bokat in providing i helgen men självklart tvekar jag och har sån...
Svar
11
· Visningar
3 555
Senast: Fiorano
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Brukshundar och könsbunden aggressivitet
  • Kattbilder #9
  • Akvarietråden IV

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp