Bukefalos 28 år!

Hästjobb-London (med omnejd..)

S

sthlm23

Är det någon här som vet internetadresser el.liknande till arbetsförmedlingar i Storbritannien som förmedlar häst-jobb?

Jag går hippologen nu, så det är inte aktuellt just idag, men jag vill bara sondera marknaden lite. Är det förresten någon som vet något om hur det är att jobba med hästar i England? Kan man få jobb som ridlärare? Engelskan är inget problem iaf.
 
Sv: Hästjobb-London (med omnejd..)

Den här kanske skulle ligga på hästversamhet förresten..sorry.
 
Sv: Hästjobb-London (med omnejd..)

Kolla med Tjenixen, också en gammal DRKare. Hon bor där och rider på någon ridskola.

Hur går det på Hippologen förresten?
 
Sv: Hästjobb-London (med omnejd..)

Tack för tipset!:)

Jotack det går bra här på Flyinge, vi har avstämning inför dressyrexamen idag, vi ska rida program för Bosse Jenå och bli bedömda. är lite nervös faktiskt.

Idag har jag för övrigt lärt mig "allt som är värt att veta" om ridbottenunderlag ute/inne samt olika typer av ventilationssystem i stall. Spännande..

Som tur är rundas denna dag av med Hingstvisning!

Ha det bra!
 

Liknande trådar

Hundhälsa En lång historia. Malinois hane på nu snart 2år som förra året i oktober fick svårt att gå på hårda underlag. Testade vila en vecka...
Svar
10
· Visningar
1 519
Övr. Barn Då var utredningen klar på sonen, och vi fick två diagnoser. Jättetråkigt såklart, men också väntat. En del av mig känner ”Jaha, nu...
Svar
15
· Visningar
2 273
Senast: Destiny_D
·
Övr. Barn Mitt i en utredning med sonen. Skolan fungerar inte alls. Han är där och han ”sköter” sig, men det blir ingenting gjort. Läste just...
2 3
Svar
53
· Visningar
4 673
Senast: Araminta
·
Hästmänniskan Jag har i stort sätt redan bestämt mig för att sälja min häst, har bokat in providing i helgen men självklart tvekar jag och har sån...
Svar
11
· Visningar
3 562
Senast: Fiorano
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp