Bukefalos 28 år!

Hästklippen som blivit en snackis

(Aftonbladet) Hästklippen som blivit en snackis Se klippet som setts av över 200 000 personer redan Här är hästklippen på Youtube som blivit en snackis. Se klippen med världens mest efterlängtade föl, ettåringen som leder travhästen och travskötarens udda hyllning. Klippet med hästen Ella och Elvira, 1 år, på...

Läs mer...
 
Sv: Hästklippen som blivit en snackis

Har jobbat ihop med Robin Andersson som sjunger om sin passhäst! :p Har dock bara hört han sjunga till radion då ;)
 

Liknande trådar

  • Låst
  • Artikel
Dagbok (VARNING! Det här kommer att handla om mens. Ingående, detaljerat, närgånget och kladdigt. Är du det minsta känslig bör du sluta läsa...
2
Svar
33
· Visningar
7 793
Senast: cassiopeja
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Denna vecka stod det två ridlektioner på schemat – en på ridskolan och en på privatlektionsstället vid världens ände. På ridskolan blev...
Svar
0
· Visningar
876
Senast: cassiopeja
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Jag har verkligen ett underbart jobb, trivs jättebra! Och det är så fantastiskt SKÖNT att ha ett jobb där man trivs! Jag har provat...
Svar
0
· Visningar
962
Senast: cassiopeja
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Jag kan förstås inte låta bli att fundera en del över den våg av hat, oro och konflikter som blir allt mer tongivande i världen nu. Det...
Svar
0
· Visningar
775

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp