Bukefalos 28 år!

Hästnyheter

Miss

Trådstartare
Gunnar

Det är nu mera helt **** omöjligt att läsa o ffa kommentera på hästnyheter eftersom du skapar en ny tråd vid uppdateringar, varför?
 
Sv: Hästnyheter

Du får gärna förklara lite mer hur du menar.
Tidningen Ridsport har en förmåga att skapa nya uppdaterade nyhetsartiklar om i princip samma sak ibland, då jag har automatiserat just Ridsports nyheter kommer dessa dubbletter ofta in på sidan. Jag brukar sedan i efterhand försöka ta bort dubbletter om de inte fått några svar. Jag förstår inte riktigt hur detta kan ställa till sådana grava problem?

Jag har dock haft funderingar på att sluta lägga in dessa nyheter automatiskt, men det kommer i sin tur leda till att det ibland tar lite längre tid innan nyheterna syns på sidan och att de kommer mer klumpvis, men det finns även fördelar med att inte göra det automatiskt.
 
Sv: Hästnyheter

Det är just det att det blir flera trådar i samma ämne och säg att man kommenterar i tråd nr ett, sen kommer nästa in o kommenterar i tråd två och tråd ett ligger nu på sidan tre...det blir osammanhängande och man får skriva samma inlägg flera gånger om man har något att säga om ämnet.

Grava problem vet jag inte, men det är irriterande. Men det kanske bara är jag som tycker
 

Liknande trådar

  • Artikel
Bukefalosnyheter När det nu är 28 år sedan den här sidan startade kan väl det senaste året sammanfattas med att inte så mycket hänt eller förändrats på...
Svar
2
· Visningar
553
Senast: tott
·
Bukefalos Snälla @Gunnar kan du lägga till ett nytt prefix på hundsidan för de lekfulla och "oseriösa" trådarna, liknande gnägg som finns på...
Svar
5
· Visningar
818
Senast: Gunnar
·
IT & mobiler Min gamla yogatimer app fungerar inte i nya luren och jag hittar ingen uppdatering till den, så jag måste hitta en ny. Men hur hittar...
2
Svar
35
· Visningar
809
Senast: Mint
·
IT & mobiler Vi har startat en ny fb-sida i föreningen eftersom den tidigare är inaktuell och vi inte kan ändra från privat till offentigt och för...
Svar
3
· Visningar
288
Senast: tanten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp