Bukefalos 28 år!

hästspel till ps2?

E

eloon__

Vad det finns för hästspel till ps2? Om det änns finns några, men det hoppas jag på, thihi! Jaa, jag är hästtönt jag vet. Men det vore skoj för man drar ju inte direkt fram singstar när man är ensam hemma :p

Nån som vet? :bump:
 
Sv: hästspel till ps2?

Det finns ett barbie-spel!
Det är jätteroligt :D (sa bonzaij 18 år)
(jag tror det är till ps2)
 
Sv: hästspel till ps2?

Jag brukar spela GTA3 :D Lite våld dör ingen av ;)
Barbie spelet var roligt dom två första banorna :p
Dom borde göra ett spel som man kan skaffa egen häst och träna den och tävla i olika inriktningar. Inga mysterium och sådant skit ;) Utan man får helt enkelt spela som om man hade en riktig häst, med fodringar och utsläpp och sånna rutiner :laugh:
 
Sv: hästspel till ps2?

Vad det finns för hästspel till ps2? Om det änns finns några, men det hoppas jag på, thihi! Jaa, jag är hästtönt jag vet. Men det vore skoj för man drar ju inte direkt fram singstar när man är ensam hemma :p

Nån som vet? :bump:

Vi har ett barbie/häst spel till ps1! :D
 
Sv: hästspel till ps2?

Åh! pappa pappa jag vill ha ett barbie-spel! :D (sa eloon__ 16 år)
Haha, jag har faktsikt ett barbie-spel fast det är till datorn :p Hoppas det finns till Ps2!

Höhö, najs med GTA3 men det är ju inte så hästigt! :rofl:
Eller hur, det är antingen aldeles för töntigt eller så är det nåt mysterium som bara råkar vara på en hästgård.. Men hallå! man vill ju att det ska vara som på riktigt liksom! :bump:
 
Sv: hästspel till ps2?

Haha, okej! jag kommer ihåg att jag körde nåt när jag var liten, men vet inet vad det var. Det var skoj tyckte jag då iaf! :P
 
Sv: hästspel till ps2?

Jag brukar spela GTA3 :D Lite våld dör ingen av ;)
Barbie spelet var roligt dom två första banorna :p
Dom borde göra ett spel som man kan skaffa egen häst och träna den och tävla i olika inriktningar. Inga mysterium och sådant skit ;) Utan man får helt enkelt spela som om man hade en riktig häst, med fodringar och utsläpp och sånna rutiner :laugh:

Jag brukar spela GTA vice city:p Jag blir besatt och skit sur när ja inte klarar nått:p:angel:
 

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till den nya terminen på Bukefalos universitetet. Under hösten kommer ni få läsa spännande kurser så som “Hårig eller bara...
94 95 96
Svar
1 914
· Visningar
35 947
Senast: Hedinn
·
Gravid - 1år Som ni säkert hört mig beklaga mig över så sover sonen inte särskilt bra. Han vaknar på nätterna (varje/varannan timme) och börjar veva...
5 6 7
Svar
138
· Visningar
11 202
Senast: Madalitso
·
Tjatter Eftersom allmänna påtryckningar gjort sig hörda, efterlysningstråd startats och anmälningar har börjat ramla in redan innan tråden...
89 90 91
Svar
1 817
· Visningar
69 066
Senast: Jeps
·
Kropp & Själ Det här kommer bli ett väldigt långt inlägg :angel: :p Jag är 31 år, har aldrig varit gravid, och började i vintras (december) få...
2
Svar
21
· Visningar
3 286
Senast: __sofia__
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp