gylle
Trådstartare
Nu är det rökt för kärringen i hagen som alltid skall tillrättavisa kompisen med ett bett i rumpan, idag slog hon nytt rekord när det tog exakt 1,5 dag för henne att dra sönder kompisens splitternya täcke och jag skulle kunna vrida nacken av henne
. Det är väl typ 20,e täcket som rök nu och nu är jag allvarligt vääääldigt trött på henne så nu behöver jag input på vad sätter man på henne för att förhindra dessa bett, hon gör alltså ett utfall och sätter tänderna i häcken på den andra varpå den kvickt som ögat sticker med följden att kärringen fortfarande har täcket kvar mellan tänderna och hålet är ett faktum, starka tänder har hon också för det spelar ingen roll hur kraftigt tyget är.
Vill ju helst ha något som stör henne så lite som möjligt samtidigt måste det ju vara något som på något vis hindrar henne från att lyckas sätta tänderna i den andra, vet ju att haklappar är effektiva när de slaktar sina egna täcken men hur mkt går den fram om hakan på dem om man tänker att hindra bett på annan häst ? Annars någon som vet något annat som är effektivt ?
Vill ju helst ha något som stör henne så lite som möjligt samtidigt måste det ju vara något som på något vis hindrar henne från att lyckas sätta tänderna i den andra, vet ju att haklappar är effektiva när de slaktar sina egna täcken men hur mkt går den fram om hakan på dem om man tänker att hindra bett på annan häst ? Annars någon som vet något annat som är effektivt ?