Bukefalos 28 år!

Håll tummarna för mig nu

Den andra personen köpte bilen. Misstänkte ju det för bilen såg ut som ett kap. Jävla skit för mig. Jag måste verkligen ha en annan bättre bil för det funkar inte att ha en bil som står på verkstad hela tiden. Däckbytet nyligen gick på 3900 kronor i stället för några hundralappar. Fick inte med mig bilen från verkstan den gången utan fick åka därifrån i lånebil. Nu står den på verkstad igen för bromsoket höger bak har kärvat fast. (Den vänstra kärvade fast i december.) Jag har dock lyckats få lånebil även denna gång så jag kunnat ta mig till arbetsintervju och kan ta mig till AFUn måndag och tisdag. Kostar ju dock pengar att ha lånebil på den här verkstan där jag fått lämna in nu. 150 kronor dygnet plus kilometerkostnad.
 
Senast ändrad:

Liknande trådar

  • Artikel
Dagbok Förra helgen drog ner mig i en rejäl grop som jag inte trodde var möjlig. Jag hade ingen aning om att en marknad kunde dränera en på så...
Svar
1
· Visningar
803
  • Artikel
Dagbok Jag har försatt mig i min nuvarande livssituation för att jag vill öva och bli bättre på problemlösning. Och har man såna mål i livet så...
Svar
11
· Visningar
1 956
Senast: cassiopeja
·
  • Artikel
Dagbok Den här sommaren hade jag tänkt att jag skulle reparera mitt sparkonto som sjunkit med 30000 under vintern som var då jag gått på...
Svar
15
· Visningar
2 496
Senast: Gunnar
·
  • Artikel
Dagbok Den här tiden på året är alltid svår. Jag vet inte vad jag ska göra inomhus så många timmar när det är mörkt. När det blir mörkt så...
Svar
10
· Visningar
949
Senast: Wille
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp