Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: hallå!!

Zandrix skrev:
måste fråga...
hur ont gör det egentligen å föda barn?

Det gör lika ont som att böja ett nyckelben.
Det hade läkaren sagt till en kompis till min son som böjt nyckelbenet vid en crossolycka. :smirk:

*kl*

I nat drömde jag att jag födde barn och ut kom en svart mycket söt hundvalp. Så besviken jag blev, gått i 9 månader och burit på en sketen hundvalp, jag som trodde det var ett barn...........

Va lustigt.. jag drömde samma sak, fast de va en brun/vit cocker spaniel som kom ut.. Skitbesviken blev jag..

Jag kan ju bara utgå från mig själv och jag har fött 2 barn. Det gör överjävligt ont. Med första barnet var jag helt övertygad om att jag skulle dö, typ klyvas så jag fick ren och skär dödsångest. Det var fruktansvärt. Första gången efter förlossningen då jag fick mensvärk blev jag kallsvettig och började hyperventilera eftersom det kändes som värker.:crazy:

När andra knodden skulle komma var jag mer beredd på vad som komma skulle och kunde koncentrera mig bättre på andningen och då hade jag lite mer kontroll. TRots detta gjorde det alldeles vansinnigt ont. Huvva. Jag är glad att jag gjort mitt.

Jag hade bad och syrgas som smärtlindring.

Min mamma har berättat att det inte gjorde det minsta ont för henne, hon tyckte det var småpotatis.
Jag hoppas verkligen att de generna sitter i mig också:crazy:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Barn Det blir kanske ett brandtal det här, vi får se. Dottern har börjat på gymnastik. Eller mer korrekt - lek i gymnastiksal för småbarn...
Svar
18
· Visningar
2 199
Övr. Barn Små barn små bekymmer, stora barn stora. Känns det som. Dottern går i åttan och umgås rätt intensivt med ett par killar och en... 7 8 9
Svar
163
· Visningar
10 080
Senast: Cambrie
·
Övr. Barn Jag håller på att bli knäpp av allt velande och tankar och funderingar fram och tillbaka 😅 Jag har idag ett barn på 1,5år. Jag lever... 2
Svar
26
· Visningar
2 436
Senast: MiniLi
·
Övr. Barn Någon mer som har barn som vägrar gå till skolan? Hur hanterar ni det? Sonen skolkar konstant och gör allt för att inte komma till...
Svar
9
· Visningar
1 048
Senast: cherie
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka