Hållare till mobil

PopcornPlayer

Trådstartare
Köpte redan innan födseln en mobil, följde dock inte med någon fästningsanordning. Eftersom hon mestadels sovit i våran säng, har jag inte tänkt så mycket på saken. Nu har hon dock börjat sova i sin egen säng och jag har inte lyckats hitta en sån där grej som man sätter fast mobilen i (ni vet en sådan som man fäster i spjälsängen) utan medföljande mobil.

Någon som vet var man kan få tag på en sådan?

Sv: Hållare till mobil

jag TROR jag såg sådana på babyproffsen både med o utan mobil, annars kanske du kan hitta på tradera??

Liknande trådar

Övr. Barn Jag har ett stort problem, och famlar i detta själv och får ingen hjälp. Min dotter, nyligen 19 år har varit svajjig i ca tre år. Från... 2
Svar
28
· Visningar
3 816
Senast: Bullen22
·
R
Kultur Jag har blivit informerad om ett Mycket Viktigt evenemang, till vilket biljetterna släpps inom kort och ansvaret för att få tag på...
Svar
17
· Visningar
1 251
Senast: Kirre
·
Samhälle Såg att @Görel tipsat om denna på annat håll men den är för intressant att inte få en egen tråd. Intressant i betydelsen hur ett - vad... 2 3
Svar
45
· Visningar
3 871
Senast: Sirap
·
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad... 8 9 10
Svar
187
· Visningar
25 582

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka