Hållbarhet aluminiumgolv Boj

Anna-KarinO

Trådstartare
Funderar på att köpa ett släp av Boj från 2004 med aluminiumgolv. Vet att det varit diskussioner om golvets hållbarhet här på buke, men hittar inte hur golvet har funkat irl. Skulle ni våga köpa en så gammal vagn där garantin snart går ut?

hejsan! Har ett boj från 2002 och det har aldrig nämts vid genomgångar och service. Har aldrig hört talas om att hästar trampat igenom eller av annan anledning fått byta ett aluminumgolv. Boj har haft det som standard sen 96.

Jag bytte förra året in min Boj Bravo från 00 och den hade inga anmärkningar överhuvudtaget på golvet. De i Klippan var också tydliga med att säga att golvet behöver du aldrig oroa dig för. Däremot kan såklart gummimassan behöva bytas då det slits en del där hästen står. Brukar dock laga själv med lagningskitt!

Liknande trådar

Hundavel & Ras Något som kommit upp i mitt flöde de senaste dagarna är artiklarna och diskussionerna angående blandrasavel och renrasavel i Borås... 4 5 6
Svar
108
· Visningar
4 793
Senast: Dentaku
·
Hundavel & Ras Det är inte dags än, men vi pratar ibland om att skaffa en till hund. I dagsläget har vi en jaktlabbe som blir två år i vår. Han är vår... 2 3
Svar
49
· Visningar
5 234
Senast: ildiko
·
R
Hundavel & Ras Jag tycker också att det låter som att en käck utställnings/sällskspsavlad labbe skulle kunna passa din vän bra :) Kanske att det går... 2
Svar
36
· Visningar
1 947
Senast: ildiko
·
Tjatter Visst kör vi i år också? :D Ni som varit med i Secret Santa eller Secret Easterbunny tidigare vet vad som gäller - men läs ändå igenom... 16 17 18
Svar
342
· Visningar
10 697
Senast: Takire
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka