Halloweenpynt!

Smart! Nu har jag ingen borrmaskin, men jag beställde faktiskt ett pumpkin carving-kit igår som bör komma idag. Jag blev så himla trött på kniven, den är verkligen rätt hopplös. 😅
Jag har använt både borrmaskin, morakniv, äppelurkärnare och drejningsverktyg. Allt som är vasst funkar 🤩
 
Jag har använt både borrmaskin, morakniv, äppelurkärnare och drejningsverktyg. Allt som är vasst funkar 🤩
Jag använder min minsta kökskniv och en sked. :D Men risken att skära sig när kniven suger fast i köttet är ruskigt hög, och jag som gärna svimmar vid blodvite bör definitivt införskaffa andra mer lämpliga verktyg. 😅
Roligare om det går göra mer detaljer också!
 
Jag använder min minsta kökskniv och en sked. :D Men risken att skära sig när kniven suger fast i köttet är ruskigt hög, och jag som gärna svimmar vid blodvite bör definitivt införskaffa andra mer lämpliga verktyg. 😅
Roligare om det går göra mer detaljer också!
Haha, då låter det klokt med lite bättre verktyg 😅

Kan också tipsa om att använda en glasskopa för att rensa ur pumpan, det var så galet mycket smidigare än sked!
 
Haha, då låter det klokt med lite bättre verktyg 😅

Kan också tipsa om att använda en glasskopa för att rensa ur pumpan, det var så galet mycket smidigare än sked!
Eller hur! Man lär av sina misstag. :angel1:

Någon sådan har jag inte heller. Mitt hushåll är mycket basic när det kommer till husgeråd. :D Men nu kom precis mina verktyg! Mycket viktigare att ha hemma än glasskopor och borrmaskiner tydligen. Prioriteringar!
 
Min tarantellvän har också pyntat. :heart Hon målar i vanliga fall helt underbart på sina fönster också, men de har sorg i familjen så i år blev det inte lika mycket energi.
Det syns i alla fall vem som bor där! :D

1698498894774.png
 
Om möjligt känner jag starkt att du borde om möjligt kombinera dessa två. Tända ljus på gamla gravar utklädd som 1700 tals spöke. Vi brukar åka förbi skogskyrkogården med båten och kan bekräfta att jag hade kissat på mig om jag sett dig så

Det är en fantastisk idé, det ska jag komma ihåg till nästa år!

(Tänker att man inte ens behöver göra spöke av det, att komma blekpudrad i frasig krinolin i mörkret hade varit nog för att skrämma slag på mig. 🤣)
 

Liknande trådar

Tjatter Jag "firar" väl inte Halloween som så, men jag vet att vi är några i tråden som gillar att pynta och pumpa och klä ut oss och greja. Är...
Svar
8
· Visningar
655
Senast: Eloise
·
Hästmänniskan Har legat vaken i minst 1,5 timme i sängen. Min son på 7 månader har vaknat till några gånger och sökt närhet. Ammar fortfarande lite...
Svar
5
· Visningar
1 453
Senast: Hedinn
·
Hästhantering Detta är en ganska lång historia och jag kan ha svårt för att vara kort och koncist. 2022 blev mitt halvblod ensam och behövde...
3 4 5
Svar
92
· Visningar
6 383
Senast: Sirap
·
  • Låst
Övr. Hund Jag har problem med min hund. Att flytta hit var det bästa beslutet för mig, men från att vara relativt okomplicerad, om en husky kan...
20 21 22
Svar
425
· Visningar
27 911
Senast: Snurrfian
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 29
  • Hur länge är din hund ensam?
  • Akvarietråden IV

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp