Halloweenpyssel

Lycanthrope

Trådstartare
Visa gärna bilder på ert hemmagjorda halloweenpynt och dekorationer!

Inget som är färdigköpt ;)

Jag ska ha födelsedagskalas/halloweenfest på lördag och ska göra allt själv. Lite ideér har jag påbörjat men det finns ju så mycket inspiration där ute bland annat folk :)

Sv: Halloweenpyssel

Det kanske bara är jag som gillar att pyssla :)
Får väl lägga upp lite bilder när mitt är klart då!

Vi har inte riktigt börjat Halloween pysslat än. Kommer fira på lördag den 2 nov. Just nu håller jag på att googla på läskiga recept på mat och fika som kan passa fyra barnfamiljer.

Pumpan står och väntar och vi ska göra små apelsinlyktor. Ser fram emot mer tips i den här tråden...

Jag gjorde sådana här kötttfärsfyllda paprikor till halloween för ett par år sedan, serverade med grönsaker och nachos. ^^
(Bild från google då jag inte orkade leta fram mina egna bilder.)

021_173252058.jpg

Vilka fina! Räckte det med en paprika/person? Det här hade jag velat bjuda på men vi blir ganska många, åtta vuxna och åtta barn. Det blir nog för mycket jobb för kocken.

Fast kanske till lunch...

Ja det tycker jag! Beror ju på hur mycket man fyller dem förstås, men vi käkade ju sallad och nachos till också. Så helt klart tillräckligt! ^^

Liknande trådar

Mat Mitt äldsta barn fyller 20 :nailbiting: 😵‍💫🥳 och jag vill baka en riktigt god tårta. Jag gillar att baka och brukar ta i lite när nån i... 2 3
Svar
46
· Visningar
3 461
Senast: Capybara
·
Hemmet Jag ska ha ut en snickare för att sätta in 3 nya fönster (inte byta ut gamla, utan tre nya fönster som inte funnits tidigare för att få...
Svar
2
· Visningar
359
Senast: MiaMia
·
Kultur Här kommer ett rykande färskt bokbingo att påbörjas i juni. Boken måste vara avslutad inom perioden. För dig som eventuellt inte varit... 26 27 28
Svar
554
· Visningar
18 190
Senast: Shpongle
·
Kultur Här kommer ett rykande färskt bokbingo att påbörjas 1 november så ni kan börja leta efter lämpliga böcker! Boken måste alltså vara... 13 14 15
Svar
298
· Visningar
9 465
Senast: Lejontand
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka