mimus Trådstartare 29 Mar 2005 #1 Som också vill börja sitta "här" precis som mamma. Här kommer hans meny, som han skrivit ner själv. (Dessutom gillar han smajlisarna) stekt med sås bolsalad med grodlår kokt ko med en grisknorr glass med 100 guldtänder en sprajt zero med snor klumpar
Som också vill börja sitta "här" precis som mamma. Här kommer hans meny, som han skrivit ner själv. (Dessutom gillar han smajlisarna) stekt med sås bolsalad med grodlår kokt ko med en grisknorr glass med 100 guldtänder en sprajt zero med snor klumpar
mimus Trådstartare 29 Mar 2005 #3 Sv: Hälsningar från min son! Fyllde 8 i torsdags. Just nu produceras menyer i mångfald.
Basilika 30 Mar 2005 #4 Sv: Hälsningar från min son! Oh vad kul! Min 8-åring tycker också det är jätteroligt att skriva på datorn. Din son har inte msn eller egen e-mail och vill ha en chattkompis?
Sv: Hälsningar från min son! Oh vad kul! Min 8-åring tycker också det är jätteroligt att skriva på datorn. Din son har inte msn eller egen e-mail och vill ha en chattkompis?
mimus Trådstartare 30 Mar 2005 #5 Sv: Hälsningar från min son! Hans pappa fixar honom en mail- adress. Sonen vill GÄRNA ha en chattkompis
Sv: Hälsningar från min son! Hans pappa fixar honom en mail- adress. Sonen vill GÄRNA ha en chattkompis