Bukefalos 28 år!

Halterneck linne

Tjuvar tråden lite. Någon som vet vart man kan hitta linnen utan urringning? Mina 15 år gamla herrlinnen från Clique börjar bli hemskt urtvättade och jag hittar inga liknande utom hos firmor som säljer kläder i bulk....
 
Tjuvar tråden lite. Någon som vet vart man kan hitta linnen utan urringning? Mina 15 år gamla herrlinnen från Clique börjar bli hemskt urtvättade och jag hittar inga liknande utom hos firmor som säljer kläder i bulk....
Går de att färga om? Tänker på de urtvättade om de är enfärgade förstås. Annars vet jag inte, är inget jättefan av urringning heller, brukar hålla lite koll när ja går i affärer å se om ja hittar något.
 
Jag tänker något slags brottarlinne? Typ sådär? Eller är jag fel ute?
 

Bifogade filer

  • Screenshot_20200628-170514_H&M.jpg
    Screenshot_20200628-170514_H&M.jpg
    45,2 KB · Visningar: 16
Tjuvar tråden lite. Någon som vet vart man kan hitta linnen utan urringning? Mina 15 år gamla herrlinnen från Clique börjar bli hemskt urtvättade och jag hittar inga liknande utom hos firmor som säljer kläder i bulk....

EMP har sådana, kolla herravdelningen! Deras eget märke "Red by EMP" brukar vara riktigt trevligt i kvaliteten dessutom.
 
Tjuvar tråden lite. Någon som vet vart man kan hitta linnen utan urringning? Mina 15 år gamla herrlinnen från Clique börjar bli hemskt urtvättade och jag hittar inga liknande utom hos firmor som säljer kläder i bulk....

hmgoepprod.jpeg

Något ungefär såhär? Får upp många träffar om jag söker på "tank tops" eller "tanktop" , just denna är från HM.
 

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp