Bukefalos 28 år!

Halvan Borzoi 11 år idag!

I

iozrob

I dag fyller min Borzoihane Halvan 11 år. Han är fortfarande aktiv som stödhund för hundar med olika problem, med sitt lugna sätt har han hjälpt många.

Han är med mig varje dag på jobbet och jag hoppas han kommer att finnas länge till.:D

halvan013ram.jpg
 
Sv: Halvan Borzoi 11 år idag!

Gud vad härlig han ser ut! :) Grattis på födelsedagen!

Jag ser att du bor i Linköping. Det bor några Borzoier där har jag sett när jag har varit på besök.
 
Sv: Halvan Borzoi 11 år idag!

Halvan tackar alla för grattishälsningarna;)
Japp vi är ett par stycken - jag har 5, Helena 2 + 1 Saluki, Evalotta 7+ 1 varghund - sen finns det fler runt omkring, framför allt i Norrköping.Vi förökar oss sakta men säkert;)
 
Sv: Halvan Borzoi 11 år idag!

Grattis till Halvan!!:bump:

Jag och borzoien Idéfix hälsar så mycket, dem är stiliga dina hundar :) Dem allra första borzoierna jag hälsa på i verkligheten:D
 
Sv: Halvan Borzoi 11 år idag!

Jättefin! Borzier är verkligen speciella.

Jag undrar också hur det fungerar det där med stödhund? Jag har en tik som fungerar som en sådan "inofficiellt" men undrar om man kan göra det mer officiellt på något vis?
 
Sv: Halvan Borzoi 11 år idag!

Att Halvan jobbar som stödhund beror på att jag har hunddagis och en del dagisbarn har behövt lite extra stöd och eftersom inget berör honom (skott, höga ljud,osäkra hundar som kan göra utfall m.m)+ att en del vänner har hund/hundar som mår skit när det smäller fyrverkerier startade Halvan sin "verksamhet";)Nu hoppas jag att ena sonen ska förtsätta i pappas tassavtryck.


------------------------------------------------------------------------------

Tjena!FrittePower och Idefix;) Vi får nog ta tummen ur och träffas snart - har ett nytt odjur på 9 månader som vill busa!!!!!
 

Liknande trådar

Hundavel & Ras Nu kommer ytterligare en ”vilken ras ska jag köpa” tråd… Jag söker efter en liten, glad hund som älskar långa promenader i skog och...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
8 164
Senast: hundtant
·
Övr. Hund Hej, Ytterliggare ännu en vilken ras tråd men tänkte kika med experterna ;) Jag har gått ganske länge nu i hundtankar och funderar på...
2 3
Svar
57
· Visningar
5 407
Senast: Praefatio
·
  • Låst
Övr. Hund Jag har problem med min hund. Att flytta hit var det bästa beslutet för mig, men från att vara relativt okomplicerad, om en husky kan...
20 21 22
Svar
425
· Visningar
28 636
Senast: Snurrfian
·
Hästhantering Vad gör ni med era ettåringar? Vi har en mycket lugn ettåring, som snabbt finner sig i nya saker och har ett väldigt bra psyke. Än så...
Svar
1
· Visningar
633
Senast: Habina
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp