Vad gör ni med era åringar?

Thehitchhiker

Trådstartare
Vad gör ni med era ettåringar? Vi har en mycket lugn ettåring, som snabbt finner sig i nya saker och har ett väldigt bra psyke. Än så länge har vi gått promenader, både med och utan schabrak. Har en täckesgjord runt schabraket, kan spänna den när den sitter på och han bryr sig inte. Vi har smått börjat vänja honom att stå själv i boxen/hagen. Han kommer in dagligen och blir ryktad, och får kraftfoder ( de är fortfarande ute på natten). Han har åkt transport, där står han som ett ljus utan problem.
 
Vad gör ni med era ettåringar? Vi har en mycket lugn ettåring, som snabbt finner sig i nya saker och har ett väldigt bra psyke. Än så länge har vi gått promenader, både med och utan schabrak. Har en täckesgjord runt schabraket, kan spänna den när den sitter på och han bryr sig inte. Vi har smått börjat vänja honom att stå själv i boxen/hagen. Han kommer in dagligen och blir ryktad, och får kraftfoder ( de är fortfarande ute på natten). Han har åkt transport, där står han som ett ljus utan problem.

Det finns en egen tråd för alla födda 2022: https://www.bukefalos.se/threads/foedda-2022.1517012/
 

Liknande trådar

Hästvård Hej! Jag har ett sto som jag haft i 2år och har några bekymmer jag skulle vilja diskutera. Min häst är 5år gammal som under...
2
Svar
24
· Visningar
2 167
Senast: Ridinglady
·
Hästvård Långt inlägg men vill gärna ha synpunkter och idéer då jag börjar tvivla på hur jag själv tänker! Jag har en 4årig häst som går med en...
Svar
3
· Visningar
874
Senast: Roheryn
·
Hästmänniskan Hej, Jag vet att det finns många trådar om detta men av de som jag hittat är det många inaktiva och jag önskar verkligen stöd just nu...
Svar
10
· Visningar
2 102
Ridning Jag är rädd varje gång jag rider min häst. Sitter hela tiden med en känsla av att han kommer att bocka och sticka iväg. Ska dra...
Svar
8
· Visningar
3 122
Senast: AbCdE
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 29
  • Akvarietråden IV
  • Airtags, selar etc

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp